Café

Grupper · 50921 inlägg · 1049 ämnen

Volvo Ocean Race 2011 - 2012


Volvo Ocean Race 2011 - 2012

Jag skapar detta ämne eftersom att jag är seglare och segling är SPORT, för veklingar dock förfärligt.;-)

Ni har väl kollen???? Efter snart 2 veckors tid på havet så befinner sig galningarna söder om Fernando De Noronha vid Sydamerikas östra horn på en god bog mot målet i Kapstaden. Kolla själv, observera knopmätaren motorbåtsveklingar. ledaren dundrar just nu i 15 knop och frågan från skepparen är då:  Vi dundrar väl för faan fortast nu eller ??? Vi MÅSTE kunna segla ÄNNU fortare...

Kolla hela siten, surfaa runt, förundras och njut: http://www.volvooceanrace.com/en/home.html

Sen, just nu, just nu i detta nu så befinner sig flottan just här:

http://www.volvooceanrace.com/en/racetracker/rdc.html

Seglar man inte så lever man inte, så det så.....;-)


« · 1428482
Sv: Puffes frizon för god musik
mattias - 74: Nä, vi tar väl och dängar av fyra timmar Head Bangers Ball i bästa MTV 80´s stil. Rakt upp och ner bara. Japp!
Sidan sköts av: Peja