På tisdag smäller det grabbar! Då blir det pisk nere på Götet... Så bli inte allt för besvikna om ni inte vinner :)
VF-DIF
« Föregående · 19679 Till forumet
Sv: VF-DIF
Jag har sett många matcher å det bevisar att frölunda har inte en chans mot järnkaminerna.. det är bara att se hur det går å skriva vad man tycker om matchen sen... järnkaminerna regerar// djurgårdarn'
Länkar:
http://www.skategate.com
http://www.skategate.com
« Föregående · 19679