RavenLord: En spelare i Timrå som har spelat båda matcherna men har ej kommit med än i Dt är Hansson och han kommer inte att kosta så mycket och drar inte på sig så mycket med utvisniongar har spela med Jäger
Bättre att ta en bänknötare för billigaste möjliga peng då kanske som går +/- 0 Än att ta Oduya som möjligen drar på sig utvisningar och totalt går Minus....Såg att jag ej hade Halvardsson i något av mina lag som jag trodde..har tydligen ändrat om "fyndat" så att jag fick råd med en dyrare Back
Håller med men samtidigt så kan det vara värt att prova i början man kan ju altid byta ut honom senare, han är ju bland dom billigaste som finns bland backarna och med tanke på att han har tallang så ska det nog kunna ramla in en å annan poäng.
..Men är samtidigt inne på samma som dig att han kan dra på sig på tok för mycket utvisningar.
Nej det är inget att satsa på skulle bli förvånad om han får hoppa in i nån match, han är siste man just nu.. rajamäki med sin klass sitter till och med han på bänken så det blir tufft för halvardsson...
GuldIndianen: Förra året var P. Ström i VF en sån spelare. Hade 10 utv min på hela säsongen. Men han har redan dragit på sig 4 iår så jag vet inte vad som hänt