DreamTeam

403 inlägg · 26 ämnen

sportsnack.nu

« · 351368 · » Till forumet

Sv: sportsnack.nu
RavenLord:
Senast jag kikade in så låg jag tvåa med 366 p och 46 mål.
Kommentera

Ligger 2a nu på 332 men det går sämre och sämre med poäng indragningen så efter kvällens omgång har man nog rasat i ligan
Kommentera

berra:

Trevligt det är en rätt jämn liga ! :)
Kommentera

MrAce: jo jag är med där men det går dåligt är på 17:e med 266p
mitt bästa lag har 341p

Strimma var en fröjd att se
Kommentera

berra:
Nja går väl upp o ner ;) .. Totalt 293 poäng och totalt 10:a i Sps ligan.. är du också med i den ?

Ps. Har en fin bild på Strimma nu på jobbet :)
Kommentera

MrAce: hur går det annars då i dream team?
Kommentera

berra:
Verkligen, tyvärr var man ju inte riktigt så smart ! =/
Kommentera

MrAce: ja fast man kunde ju haft lite mer p om man hade haft han som lagkapten
Kommentera

berra:

Tur man behöll honom :p
Kommentera

keken1: han har man haft hela tiden men funderat på att byta bort honom när det inte har blivit poäng på flera omgångar
Kommentera

Jaha Pelle Prestberg skulle man ha haft kvar....
Kommentera

matze_87: nej khanberg
Kommentera

berra: de bästa hittils på den där sidan e ju alexandre steen och tommy sjödin!!
Kommentera

Thomas: ja alla ligor är stängda
Kommentera

Är det försent och hoppa med i någon liga? Missade den biten :/
Kommentera

Fredrik: Ja vad säger man. Hade man vunnit pengar skulle jag vara miljonär nu ...

Nu får det yngre förmågorna ta över ;-)
Kommentera

Fan va bra nu släppte Bjurling in en hel del kanske man tar in lite poäng, känns som dom i toppen kan ha haft han, dessvärrre hade man ju Backlund som släppte in en del han med men ett poäng borde han ju fått =)..............eller va de här nån hängmatch kanske?
Kommentera

WarhawK: Well I had my day of fame and Glory..... ;-) Så du kan ju få känna på det härnäst hehe
Kommentera

RavenLord:
hehe ja lika bra det , för snart är det jag som där ;->
Kommentera

Fredrik: Eftersom jag leder just nu så kan vi säga att alla övriga skänker segraren 100kr var hehe (lär va kaxig sin lilla tid i top)
Kommentera

Fredrik:

Borde inte sticka ut hakan med 35 omgångar kvar eller va de är =)-
Kommentera

Ville bara påminna er om att jag leder sportsnack.nu..
Vinner man nånting då? =)
Kommentera

bobbe:

Dessutom har han väll snäppet sämmre backar i LHC mot i VF som faktigst blev svenska mästare vilket dom inte får uppleva i år igen.
Kommentera

Mygel: Jag får kontra med Per Eklund, som i stort sett alltid lyckas producera poäng, oavsett resultat.

Gällande Norrena så har han varit bra. Det är inte där det klickar för LHC:s del, det är målskyttet som saknas. Norrena har över 91% räddningar och 2,11 i GAA, rätt bra statistik så långt. Som sagt, problemet är att LHC inte gör tillräckligt många mål framåt.
Kommentera

Om det är någon som är en säker poäng plockare så måste det vara Jens Nielsen. Killen kan bara inte undvika att plocka minst ett poäng i varje match så länge han är frisk.

Tycker att det är konstigt att Norrena inte visar samma klass som förra året, men han hade kanske behövt en bättre sporre än Sperrle.
Kommentera

RavenLord:

Se där....själv ångrar man sig över alla som kommer få mycket poäng som man av någon DUM (då bra) anledning bytte ut typ Björn Bjurling...Inte bra...men så där är de ju jämt.,..
Kommentera

Roberth: Jo det var han jag tog in i mitt ena lag
Kommentera

GuldIndianen:

Den absolut säkraste är väll Luleås målvakt........
Kommentera

GuldIndianen: Nä han har jag inte råd med :) Det blev en Målvakt från de norra delarna men ej Timrå
Kommentera

Johan J: Nä knappast. Han får se vem som är bäst för tillfället och vilket lag som respektive spelar mot. Man vet aldrig vilken som har mest flyt.
Kommentera

GuldIndianen: Kapanen lär ju inte heller vakta båsdörren...
Kommentera

RavenLord: Med andra ord du menar att du skall sätta in Lundqvist i stället. :))
Kommentera

Roberth: Ja jag byter ut Honom idag mot en målvakt som är 100% säkert att han får spela.
Kommentera

GuldIndianen:

Läste att han hade tränat och kände sig "fräch" men den andre va ju rätt bra mot BIF...ä de får bli Liv ida...
Kommentera

Roberth: Jag tror att han fortfarande har problem med ljumskarna.
Kommentera

Står vallenheimo i fbk????
Kommentera

Portello: Tja, känner en som har både Österby OCH Styf i samma lag...det kan man kalla taskig tajming!
Kommentera

Roberth: Som vanligt så sköts DT dåligt. Jag förstår inte att det kan vara så svårt... år efter år.
Kommentera

Portello:
Känns som om alla uppdateringa inte har skett än...
Kommentera

Underbart!Har med Österby i MIF i ett av mina lag. Och vad händer? Jo, han får matchstraff. Ajaj.
Kommentera

RavenLord:

De rätas nog ut ett å annat frågetecken efter några matcher...brukar ju finnas nån rookie som är billig som gör poäng.
Kommentera

berra: Ja det är svårarae att Fynda backar "prisvärda" än att välja och vraka på tänkbara Forwards som kan lyckas
Kommentera

RavenLord:japp fast man skulle behöva fler
Kommentera

berra: Okej en möjlig back i nå av lagen med dyra forwards framöver när man börjar byta lite
Kommentera

RavenLord: En spelare i Timrå som har spelat båda matcherna men har ej kommit med än i Dt är Hansson och han kommer inte att kosta så mycket och drar inte på sig så mycket med utvisniongar har spela med Jäger
Kommentera

Bättre att ta en bänknötare för billigaste möjliga peng då kanske som går +/- 0 Än att ta Oduya som möjligen drar på sig utvisningar och totalt går Minus....Såg att jag ej hade Halvardsson i något av mina lag som jag trodde..har tydligen ändrat om "fyndat" så att jag fick råd med en dyrare Back
Kommentera

RöDa BaSkErN: Ja men då kompenserar man det med riktigt bra forwards istället..priset på Henrik Nordlefdt är förvånansvärt billigt..

PS.Henrik Nordfeldt är från Fagersta.DS
Kommentera

RavenLord:

Håller med men samtidigt så kan det vara värt att prova i början man kan ju altid byta ut honom senare, han är ju bland dom billigaste som finns bland backarna och med tanke på att han har tallang så ska det nog kunna ramla in en å annan poäng.

..Men är samtidigt inne på samma som dig att han kan dra på sig på tok för mycket utvisningar.
Kommentera

Fagersta: Kommer nog bara dra på sig utvisningar och minuspoäng.Jag plockade bort honom ganska snabbt ur mitt lag.
Kommentera

RöDa BaSkErN: Johny Oduya är ett måste i ett lag med dyra forwards.
Kommentera

« · 351368 · »