Det tionde guldet
« Föregående · 2274062 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
Charliejfz: Vi hade tur idag mot ett dominant Rögle men återigen var vi för ofta i fel bås. 4-1 i BP till oss men jämfört med Scandalium hade Örebro 8-1 i BP och den högröde tränaren i Fusklunda har mage att kritisera domarna för att de dömer åt fel håll under hela matchen. Högröde Roger är ett skämt.
+ 4
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Sanny nämnde honom tidigare som ett alternativ för oss om nu ni släpper.
Sanny nämnde honom tidigare som ett alternativ för oss om nu ni släpper.
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: trots utvisningarna på våra stjärnor. Nu är vi femma mha flera spelade matcher.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Det straffade sig men hade vi spelat i scandalium hade 3-1 målet aldrig godkänts
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: 2-0 efter första och ett bowlingmål. Det mest positiva bara en stjärna utvisad.
Sv: Det tionde guldet
Två sk stjärnor utvisade i period 2 men vi lyckades turligt vinna perioden. 3-1 efter två perioder. I tredje inga utvisningar av våra sk stjärnor och lyckades väldigt tursamt hålla hela vägen in i kaklet.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Blev som väntar för de flesta en snabb revansch mot ett formstarkt Brynäs
Tre snygga mål framåt och ett slumpmässigt insläppt
Brynäs ör tråkiga att titta på, håller på med efterslängar mest hela tiden och snyggt maskerade i interference som varken domarna eller de flesta åskådarna uppfattar.
Tråkiga med sina ständiga burskydd också, känns saktfärdigt och enda med fart #88 åkte med pucken tills han tappade den
Formtoppen håller i sig för vårt Färjestad och detta var väl typ 9’e segern på de 12 senast spelade. Riktigt starkt trots alla skador och andra frånfall av tunga pjäser
Gott nytt
Tre snygga mål framåt och ett slumpmässigt insläppt
Brynäs ör tråkiga att titta på, håller på med efterslängar mest hela tiden och snyggt maskerade i interference som varken domarna eller de flesta åskådarna uppfattar.
Tråkiga med sina ständiga burskydd också, känns saktfärdigt och enda med fart #88 åkte med pucken tills han tappade den
Formtoppen håller i sig för vårt Färjestad och detta var väl typ 9’e segern på de 12 senast spelade. Riktigt starkt trots alla skador och andra frånfall av tunga pjäser
Gott nytt
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Två sk stjärnor i utvisningsbåset i första som vanligt. Dock 1-0 till oss i första ändrar tipset till 1-6
Sv: Det tionde guldet
Inga förändringar, inga åtgärder mer än svordomar på presskonferensen. Det är bedrövligt. Ny match mot hungriga BIF och utan hjärta och kämpa fortsätter nog raset mot kval. Mitt tips ikväll är endast 6-0 till BIF.
Sv: Det tionde guldet
Det blev bara 0-8 herregud så jävla pinsamt dåligt. J18/J20 i nästa match bänka alla inkl tränare.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
0-7 och två minuter kvar vad ska man säga mer än pinsamt bedrövligt och då har vi nästan bara landslagsspelare sparka hela skiten och börja om på nytt.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Tack och godnatt inkompetens att göra mål och Lule med sin extremt höga skill att nyttja lägen till mål blir 0-3. Tyvärr inga poäng ikväll. Hoppas vi slipper total förnedring typ 0-10. Sedan kan man alltid luta sig tillbaka på gamla segrar och tycka att tillvaron är ljus men det går tyvärr inte med årets sk stjärnuppsättning.
Sv: Det tionde guldet
En sk stjärna tar en utvisning och naturligtvis 0-2. Nu har vi lyckats med bedriften att släppa in mål både i PP och BP och vi är tillbaka i inkompetensens högsäte.
Sv: Det tionde guldet
Sven.Savage: Börjar bra för vissa insläppta mål i PP halleluleå för dåligt försvarsspel
Sv: Det tionde guldet
Sven.Savage: Äsch bowlingmålet räknar jag inte med :) och era fem senaste har hamnat i sudden eller straffavgörande innan dess helt otroliga nej ni är i särklass emedan vi är som darriga asplöv.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Luleå senaste tio matcherna 20 poäng, torsk senast, mot era 21 poäng på senaste 10, vinst senast.
Är ju ni som är formstarkast. ;-)
Är ju ni som är formstarkast. ;-)
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Ny match ikväll mot det i särklass mest formstarka laget Lule. Som vanligt håll stjärnorna borta från utvisningsbåset och prestera i PP så kanske vi kan få en pinne.
+ 2
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: precis vad jag tänkte på måste vara första gången. Mål i PP och BP otroligt roligt och överraskande.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Missade matchen till förmån för padel. Men seger och ännu en i raden av trepoängare som du eftersökt
Nu är vi närmare serieledarna än kvallagen. Detta trots alla avbräck och brister
Nu är vi närmare serieledarna än kvallagen. Detta trots alla avbräck och brister
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Ser lite ljusare ut för att slippa kval. 14 pinnar ner till strecket men nu har vi LHC pigga och ny uppvaknade med glada kämpagrin mot hitintills trötta FBK. Vi får se om vi kanske kan få en pinne på annandagen.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Missade matchen i helgen , men det känns som Virtanen var bättre än sist?
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: idag rånade vi Läxand på tre pinnar. Svagt spel gav snabbt ett 0-2 underläge vårt första skott på mål efter 10 minuter. Onödiga utvisningar m m men med en mycket stor tur fick vi pinnarna
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Ja skönt att vinna två matcher på raken nu utan att direkt spela bra 👍
+ 2
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Vi skall vara glada för pinnarna i en otroligt dålig match från båda lagen men lite längre från kvalstrecket.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: sjätte segern på de åtta senaste
Var en riktigt blek insats, det märks att flera varit sjuka
Men Brynäs var om möjligt ännu blekare och körde någon variant på lasse Falks styrspel, inte så vägvinnande till synes
Var en riktigt blek insats, det märks att flera varit sjuka
Men Brynäs var om möjligt ännu blekare och körde någon variant på lasse Falks styrspel, inte så vägvinnande till synes
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Jag är mer än nöjd att de stannar kvar utan kval. Dagens bottenmöte skrämmer. Förmodligen är oddsen att vi gör en ytterligare plattmatch väldigt låga men man hoppas alltid.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Degerfors var förövrigt en stor besvikelse i år, trodde på en mycket högre placering
Sv: Det tionde guldet
Svanru: För mig är seger i förlängning eller straffar lika skön seger som i globen 98😎
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: För mig är en extra pinne inte lika med vinst men är glad idag för tre pinnar dock helt oväntat och att Degerförs är klara för Allsvenskan nästa år.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: lyckades snubbla till oss ännu en seger och har därmed 5 segrar på de sju senaste matcherna
Liket lever
Liket lever
+ 2
Sv: Det tionde guldet
Nu håller vi tummarna att vi gör en Degerförs. Grattis till den klara Allsvenska platsen utan kval.
Sv: Det tionde guldet
Idag levererade stjärnorna för första gången på mycket mycket länge till och med mål i PP HALLELUJA. Nu väntar bottenmöte mot Brunsås mycket viktigt match för att försöka slippa kval.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Ytterligare en loj och ineffektiv match med uselt spel på alla positioner, Vi befäster vår i särklass sista plats i uselt boxplay. Någon kan säkert glädja sig åt andra lags förluster, som det vore en tröst för vårt usla spel.
Nu gläds vi åt att vi befäster oss att vara ett bottenlag och har hela sex poäng till kvalplats. Nästa match mot IOK. Poäng där vore en praktsensation men ni behöver inte vara oroliga i Oskarshamn lättare stekt sparv har aldrig flugit in i era munnar.
Nu gläds vi åt att vi befäster oss att vara ett bottenlag och har hela sex poäng till kvalplats. Nästa match mot IOK. Poäng där vore en praktsensation men ni behöver inte vara oroliga i Oskarshamn lättare stekt sparv har aldrig flugit in i era munnar.
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: Den var väldigt solklar. FBK spelare åker hoppar framför in kaskisuo för att skymma men får tydlig kontakt med kaskisuos huvud under skott momentet.
Dom var överens i cmore när man sett reprisen att det skulle dömas bort.
Dom var överens i cmore när man sett reprisen att det skulle dömas bort.
Sv: Det tionde guldet
eltifoso:
Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig
Såg inte sista perioden pga innebandyträning men var målet korrekt bortdömt? Har faktiskt inte sett situationen än så kan inte uttala mig
« Föregående · 2274062 · Nästa »
Ökade avståndet ner till Timrå ytterligare lite iallafall