Det tionde guldet
« Föregående · 2338645 · Nästa » Till forumet
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Jag hade sjukt med ångest orkade knappt se SD skall heller inte klaga på domarna då vi fick alla fördelar. Nu får GuldRagges son uppleva en final efter 25 år sedan hans pappa blev en ikon i FBK. Nu väntar Luleå och dom är superfavoriter i allas ögon förutom vi Wermlänningar.
Sv: Det tionde guldet
TheEngulf: Så sliten nu, börjar bli för gammal för så här långa matcher
Var länge sedan båda dessa lag var i final, kan troligen vara något slags rekord att inget av lagen i finalen spelat final på åtta år!?
Bra med lång match om vi tänker ekonomi, satan så det såldes i de extra pauserna, och nu minst två hemmamatcher till, vilket betyder 16500 betalande åskådare, mer pengar till kistan
Detta blir min 18’e finalserie jag kommer uppleva på plats med Färjestad som en av deltagarna, den känslan tröttnar man aldrig på.
Håhåjaja håhåjaja
Var länge sedan båda dessa lag var i final, kan troligen vara något slags rekord att inget av lagen i finalen spelat final på åtta år!?
Bra med lång match om vi tänker ekonomi, satan så det såldes i de extra pauserna, och nu minst två hemmamatcher till, vilket betyder 16500 betalande åskådare, mer pengar till kistan
Detta blir min 18’e finalserie jag kommer uppleva på plats med Färjestad som en av deltagarna, den känslan tröttnar man aldrig på.
Håhåjaja håhåjaja
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: oavsett lag som nu vinner finalen så kommer det vara välförtjänat
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Sven.Savage: 2:an mot 6:an ska väl bara sluta på ett vis, dessutom med all vila ni fått nu som är så viktigt
+ 1
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: En fördel med spel i allsvenskan, man slipper Tornbergs kloka analyser
+ 1
Sv: Det tionde guldet
TheEngulf: Starkt att ta en match till sudden där man ger bort 4 mål ändå får jag tycka
Vi kan bättre
Vi kan bättre
Sv: Det tionde guldet
mattias - 74: man inser nu hur less man är på jämna matcher som avgörs på egna MISSTAG. snälla låt denna match avgöras på något annat, inte för att jag bryr mig men som Modoit detta slutspel (och mot Leksand 2016) är man ju skadad..
Sv: Det tionde guldet
Det står 3-4 och samtliga rbk-mål har givits bort gratis och helt oförtjänt . Fan ta detta bullshit
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Du skrev ju din kommentar strax efter situationen framför Rögles mål där en fbk-spelare fick sin klubba låst och föll sen i isen. Trodde du menade den.
I övrigt kan Rögle vara nöjda med resultatet. Hade kunnat stå 4-0...
I övrigt kan Rögle vara nöjda med resultatet. Hade kunnat stå 4-0...
+ 1
Sv: Det tionde guldet
1-0 efter första borde varit mer får se om domarna orkar hålla emot typ fem till sex solklara utvisningar men förmodar att vi får nästa.
Sv: Det tionde guldet
Svanru: Han låser klubban om det är den situationen du menar. Det är tillåtet.
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Har onda föraningar trots jättelikt tryck kommer ett slumpmål från Rögle att avgöra
Sv: Det tionde guldet
puffe: Ja det var mer sånt förr, som i gamla härliga Kempis
Lite för mkt ombonat, popcorn och kaffe bulle nuförtiden i arenorna kan jag tycka
Hovet -83 och globen -98 var andra obekväma arenor under finalerna
Lite för mkt ombonat, popcorn och kaffe bulle nuförtiden i arenorna kan jag tycka
Hovet -83 och globen -98 var andra obekväma arenor under finalerna
Sv: Det tionde guldet
Om mot all förmodan vi vinner i kväll då hockeysverige med alla vill ha Rögle i final så är dessa nostalgiminnen från första guldet. Mina klasskompis Ingman gjorde mål.
Sv: Det tionde guldet
+ 1
Sv: Det tionde guldet
Nu laddar vi upp med öl och rödtjut. Vid vinst final vid förlust förmodligen utslagna då vi kommer att bli förfördelade men om vi vinner måste jag glädja Sven och Lulefansen med detta klipp
Sv: Det tionde guldet
eltifoso: Det var bra att ni sopade till MoDo så att de vaknade till. Lite som när Tolle tog hand om Brodin...
www.youtube.com/watch?v=kwcdP81IWFA
www.youtube.com/watch?v=kwcdP81IWFA
« Föregående · 2338645 · Nästa »