JZJ: Jaja förfan nån riktig hårdjobbare!så jävla skojj de har vart att se Kåberg å Steenbrothers i år!!!!!värva checking spelare!!!!
FBK
539582 · Nästa » Till forumet
FBK
Nu när steen *2 lämnar fbk så tycker jag att man ska värva ersättare med samma stil.. tuffa hårdjobbande..!! denna säsongen har vatt den roligaste att titta på för fbk har spelat checkinghcokey.. dt gillar jga o troliga många andra med..!! värva checklingen spelare..!! nån som delar åsikt.?