FBK - LHC
151807 · Nästa » Till forumet
Sv: FBK - LHC
Ingen bra 3:e period alls från våran sida, 7 insläppta på 20 min är inte alls bra. Uppehållet kommer lägligt, eftersom vi inte alls spelat bra nu på sistonde.
Jaja, grattis till segern.
Jaja, grattis till segern.
Länkar:
http://www.linkopinghc.com
http://www.linkopinghc.com