Final 2
« Föregående · 257420 Till forumet
Sv: Final 2
svanru: Tack, men nej tack! Jag hoppar Jössehärskan och jag hoppar storbildsTV i Karlstad.... Vad skall man dit och göra i dag?
Danoj din päls, du bara myglar till dig guldbiljetter hela tiden... Tänk inte på oss övriga.. Nejdå... Danoj skall ha dubbla biljetter så att han sitter dubbelt så bra, vi andra kan sitta hemma, skit i oss bara.... Hrmpf!!!
Danoj din päls, du bara myglar till dig guldbiljetter hela tiden... Tänk inte på oss övriga.. Nejdå... Danoj skall ha dubbla biljetter så att han sitter dubbelt så bra, vi andra kan sitta hemma, skit i oss bara.... Hrmpf!!!
« Föregående · 257420
Jag hade nöjt mig med en ;-)