Finalen väntar
Och så lyckades man få tag på 5 biljetter till match 4 i Scandinavium , åker från Linköping ner till Göteborg för att heja fram vårat kära FBK , hoppas detta finalspel slutar väl med FBK ögon sätt.

Micke