Varför inte FBK-DIF i final. Det jkanske skulle få fart på publiken i El Stockholmo
Frölunda-Färjestad
184980 · Nästa » Till forumet
Sv: Frölunda-Färjestad
HasseT: Jag tror att det skulle bli mycket bättre med Frölunda-Färjestad, två topplag med topp publik.
Sv: Frölunda-Färjestad
HasseT: tror faktiskt inte att TIK når hela vägen till final, tyvärr. Det saknas lite erfarenhet av liknande om man jämför med FBK o delvis även med VF. Därför tror ja att TIK åker ut i semin o FBK möter VF i finalen.