svanru: Aha, jo det är möjligt, alltid kul att kunna glädja någon iaf ;)
Hannes me bössan!
220046 · Nästa » Till forumet
Sv: Hannes me bössan!
danoj: :-) Finansminister vill alltid ha mer skatt och nu fick ni 1 mille att betala in direkt. Tro f.n att han är glad
Sv: Hannes me bössan!
frölundaindian: det va så lite så. 1 mille går att bjuda på, men SM-bucklan får ni fan ta mej kämpa för om ni vill rycka den från Karlstadbornas händer, det blir nog svårt för er!
Sv: Hannes me bössan!
Sebbe: Hörde att B Ringholm gratulerade till ES segern. Kanske det räcker till en del av skatteskulden:-).
Sv: Hannes me bössan!
Håller med Danoj. nej men skämt och sido så var det lite gringt i dag men ni hjälpte oss till 1 miljon kronor. TACK! :-)
Sv: Hannes me bössan!
Sebbe: Gubbarna var ute och drack bärs igår, vi visste ju att vi skulle vinna serien ändå ;)
Sv: Hannes me bössan!
frölundaindian: ja, jag längtar!!!
Slaget om SM-guldet avgörs i västsverige!
O det till *********-fördel =)
Va hände med VF ida då?
Va det bara Riksmann som var för bra eller?
Slaget om SM-guldet avgörs i västsverige!
O det till *********-fördel =)
Va hände med VF ida då?
Va det bara Riksmann som var för bra eller?
Sv: Hannes me bössan!
Sebbe:
JA, ett mäktigt skott. hehe. och HAn har ju redna bekanntat sig med VF-kassen. med bästa skottet mot bästa målvakten, så lir Finalen om Möjligt ännu Bättre/roligare/mer SPÄNNANDE.
SM-FINAL sha la la la la
JA, ett mäktigt skott. hehe. och HAn har ju redna bekanntat sig med VF-kassen. med bästa skottet mot bästa målvakten, så lir Finalen om Möjligt ännu Bättre/roligare/mer SPÄNNANDE.
SM-FINAL sha la la la la
Hannes me bössan!
Efter kvällens 7-2-seger borta mot TIK e ja fylld av glädje!
Visst trodde ja på seger men att siffrorna skulle rinna iväg till hela 7-2 trodde ja aldrig!
10 mål på 8 matcher e inte bara imponerade, det e makalöst!
1,25 / match e inte illa...han har nu gjort lika många mål som Jantunen...
När han laddar bössan verkar inget kunna stoppa honom. Längtar till han har VF-kassen i sikte i finalen, för det e så det blir, tror jag iaf...
Nu har vi alltså 2:a platsen, o den SKA vi INTE släppa!
Leksand nästa, fixar vi nog lätt!
Den lilagula krossen har åter vaknat!!!
Visst trodde ja på seger men att siffrorna skulle rinna iväg till hela 7-2 trodde ja aldrig!
10 mål på 8 matcher e inte bara imponerade, det e makalöst!
1,25 / match e inte illa...han har nu gjort lika många mål som Jantunen...
När han laddar bössan verkar inget kunna stoppa honom. Längtar till han har VF-kassen i sikte i finalen, för det e så det blir, tror jag iaf...
Nu har vi alltså 2:a platsen, o den SKA vi INTE släppa!
Leksand nästa, fixar vi nog lätt!
Den lilagula krossen har åter vaknat!!!