Äntligen har komentaren även kommit från Kent hoppas nu alla supotrar och kan göra de
Må bästa laget vinna!!
521425 · Nästa » Till forumet
Må bästa laget vinna!!
Nu lägger jag ner pajkastningen mot er i Fbk!
Må bästa laget vinna men jag håller alla tummar jag har på Modo i kvartsfinalserien och det måste jag få göra ;)
Må bästa laget vinna men jag håller alla tummar jag har på Modo i kvartsfinalserien och det måste jag få göra ;)