Nu börjar matchen och i mål står Sinhue Wallinheimo, jag tycker dock att Gerdén är bättre. Sinhue har dessutom sämre räddningsprocent än Gerdén på 88,75, Gerdén har 89.00. I mål står Riksman för MoDo.
Matchdags MoDo-FBK
« Föregående · 164094 Till forumet
Sv: Matchdags MoDo-FBK
FBK KID: ja tyvärr och det ser inte bättre ut än att FBK inte gör mål, trots 2 powerplay.
Sv: Matchdags MoDo-FBK
HasseT: Hockey direkt säger att Gerdén blev utvisad två minuter för Delaying the game.... för att han vägrade stänga båsdörren då eller?
Sv: Matchdags MoDo-FBK
Lunkster: Jaha? Men ja så måste det vara då! för det står att Wallenheimo står, sen att Gerdén blev utvisad för Dallaying.
1-1 Dieter Kalt
2-1 Tommy pettersson
Varför har dom den finnen i mål?!
1-1 Dieter Kalt
2-1 Tommy pettersson
Varför har dom den finnen i mål?!
Sv: Matchdags MoDo-FBK
Lunkster: Det verkar bara vara Dieter Kalt som kan göra mål i FbK, och jag säger, sälj den där nedrans finnen nu. Ni skulle tjäna mycket pengar, dessutom så har ni ju Gerdén som är mycket bättre!
Sv: Matchdags MoDo-FBK
Jag tycker nog att FBk tar för mycket utvisningar på sig. Dieter Kalt har inte fått en ända, och se hur det går!
« Föregående · 164094