Matchrapport FBK - LIF
165932 · Nästa » Till forumet
Sv: Matchrapport FBK - LIF
sälja Wally och Jantunen... o köp nya spelare eller ändra om i femmor in med juniorer eller va tusan som helst.. det här ser inte ljust ut-- TREDJE raka förlusten..
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Sebbe:
Så här skrev jag efter Lule matchen
"Ett poäng mot Luleå är uruselt :-(
Det börjar bli hög tid o ordna om i femmorna, det är ju inte mycket som har fungerat på slutet :-("
Ingenting har hänt, man kör på i samma hjulspår ...... ev. nästa år kanske staben kommer på att man kanske borde göra något ..... men troligen inte :-(
Stryck mot Leksand o smsen har redan börjat droppa in .... tror det blir en sjukskrivning i morgon :-(
Så här skrev jag efter Lule matchen
"Ett poäng mot Luleå är uruselt :-(
Det börjar bli hög tid o ordna om i femmorna, det är ju inte mycket som har fungerat på slutet :-("
Ingenting har hänt, man kör på i samma hjulspår ...... ev. nästa år kanske staben kommer på att man kanske borde göra något ..... men troligen inte :-(
Stryck mot Leksand o smsen har redan börjat droppa in .... tror det blir en sjukskrivning i morgon :-(
Sv: Matchrapport FBK - LIF
1-4 i tom bur, 2:a målet av Per Löfström. Ännu en förlust.
Ser tungt ut för oss nu.
Ser tungt ut för oss nu.
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Målet kom dessutom i numerärt underläge!
Får vi inte nårra poäng här så e det j#vligt dåligt!
Får vi inte nårra poäng här så e det j#vligt dåligt!
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Olyckligt mål där. Skotten i 2:a sluta 7-10 i LIF-favör, totalt 20-17.
Nu måste FBK visa att de e Svenska Mästare! Gå ut o kör över masarna nu i 3:e grabbar!
Nu måste FBK visa att de e Svenska Mästare! Gå ut o kör över masarna nu i 3:e grabbar!
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Lunkster:
Domare Rönnmark verkar vara lika bra som vanligt ............ utvisningar hela j##la tiden
Domare Rönnmark verkar vara lika bra som vanligt ............ utvisningar hela j##la tiden
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Sebbe: *ler* ja det borde varit konstigt om det märkts i förra matchen t ex...
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Lunkster: läste att FBK slipa rejält på pp och bp i onsdags, tycker inte det märks av så mycket i år. Med spelare som FBK har borde vi va bättre i pp.
Spel 4 mot 4 nu förresten
Spel 4 mot 4 nu förresten
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Sebbe: 7 PP och inte ett mål... vi är inte så fruktansvärt effektiva i detta...
Sv: Matchrapport FBK - LIF
FredrikM: ytterliggare ett pp nu efter 12.19 när Per Löfström åker ut för tripping. Tycker det är dax för ett pp-mål nu.
Sv: Matchrapport FBK - LIF
Sebbe: jaa återigen utisning på Leksand..denna gång Henrik Nordefelt... fortsatt poerplay
Sv: Matchrapport FBK - LIF
slut på 1:a nu...13-7 blev skotten i FBK-favör. 2:a perioden inleds med 52 sekunders pp o det skulle kännas skönt med 2-0 där.
Förresten så fick även Jönsson en assistpoäng på Nordans mål.
Förresten så fick även Jönsson en assistpoäng på Nordans mål.
Sv: Matchrapport FBK - LIF
2 min på succégrabben Nillson för hooking redan efter 1.39.
Skulle sitta bra med ett pp-mål direkt.
Skulle sitta bra med ett pp-mål direkt.
Vilken förbundskapten myntade det uttrycket???