Crazyhorse: Galen eller? KLart vi behöver ny målvakt. Men det finns det fler lag som borde ha....
Omröstning
557051 · Nästa » Till forumet
Sv: Omröstning
Svanru:
1.87bth01: Ok, förlåt om jag rörde om i grytan, att du tog åt dig av mitt påstående, jag ber om ursäkt.
Svanru: Vi behöver ingen ny målvakt, Sandberg fixar biffen.
1.87bth01: Ok, förlåt om jag rörde om i grytan, att du tog åt dig av mitt påstående, jag ber om ursäkt.
Svanru: Vi behöver ingen ny målvakt, Sandberg fixar biffen.
Sv: Omröstning
Metal Guru: Men ack nej detta är en mycket seriös omröstning Det är upp till var och en att aktivera sina vilande supportrar att rösta på sitt lag.
Omröstning
hey dudes!
Ni har fått fel rubrik till er omröstning.
Det ska ju vara "vilken HS-GB har mest aktiva medlemmar".
Ni har fått fel rubrik till er omröstning.
Det ska ju vara "vilken HS-GB har mest aktiva medlemmar".