VI SKA SLÅ REKORD
Kommigen gubbs... heja fram FBk till nya rekord och framgångar.. tyvärr förlorade vi mot MIF igår.. men vi får hoppas det var en engångsförteelse... för vi ska vinna SM-GULD!!!!!