« Föregående · 1044030 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: EM
arnio: Aha. du tänker på ......... Basil then proceeds to mention the war at every opportunity, upsetting the German guests more and more as he rapidly descends into a fit of xenophobic ranting about everything and everyone that most Germans would rather forget.
When the fed up German asks Basil to stop going on about the war, Basil kindly reminds him that they started it. “We did not start it,” protests the German. “Yes you did, you invaded Poland”, replies Basil!
When the fed up German asks Basil to stop going on about the war, Basil kindly reminds him that they started it. “We did not start it,” protests the German. “Yes you did, you invaded Poland”, replies Basil!
65Selander:
Det var väl ingen värdemätare i Turkiet för Portugiserna. Dock har dom ett lag som absolut skall ses med bra chans att gå långt. Få se mot Tjeckerna var de står.
Schweiz hade otur igår de hade lika gärna kunnat vinna.
Ikväll går Tyskland in i turneringen. Törs man hoppas på en fetskräll?
Det var väl ingen värdemätare i Turkiet för Portugiserna. Dock har dom ett lag som absolut skall ses med bra chans att gå långt. Få se mot Tjeckerna var de står.
Schweiz hade otur igår de hade lika gärna kunnat vinna.
Ikväll går Tyskland in i turneringen. Törs man hoppas på en fetskräll?
250kg kärlek:
"Jag såg ingen VM-final kandidat i kvällens inledande matcher"
Lite tidigt o prata VM-final så här 2 år innan det är dax......:)
Skämtåsido,lite bleka inledningsmatcher,Schweizarna känns rätt körda iom dagens torsk o Freis utträde ur turneringen,snacka om energitapp.
Nu får Yakin press på sej.
Portugal gjorde väl en okej match,men dem kommer garanterat växa under turneringen.
Men underbart att festen är i gång nu....
"Jag såg ingen VM-final kandidat i kvällens inledande matcher"
Lite tidigt o prata VM-final så här 2 år innan det är dax......:)
Skämtåsido,lite bleka inledningsmatcher,Schweizarna känns rätt körda iom dagens torsk o Freis utträde ur turneringen,snacka om energitapp.
Nu får Yakin press på sej.
Portugal gjorde väl en okej match,men dem kommer garanterat växa under turneringen.
Men underbart att festen är i gång nu....
arnio: "POrtugal ser vassa ut, en stark utmanare till titeln tror jag."
Tänk, efter kvällens match tror jag inte det. Turkarna tog över i andra och hade bud (och skulle ha gjort mål om de fövaltat deras målchanser på ett bättre sätt). Två riktigt klara målchanser som man sumpade. Portugal såg bleka ut i andra, när sedan 2-0 kom i tredje förlängningsminuten kan det tyckas att laget vann solklart och rättvist.
Med så många namnkunniga i laget förväntar jag mig mer av det portugisiska laget.
Jag såg ingen VM-final kandidat i kvällens inledande matcher.
Tänk, efter kvällens match tror jag inte det. Turkarna tog över i andra och hade bud (och skulle ha gjort mål om de fövaltat deras målchanser på ett bättre sätt). Två riktigt klara målchanser som man sumpade. Portugal såg bleka ut i andra, när sedan 2-0 kom i tredje förlängningsminuten kan det tyckas att laget vann solklart och rättvist.
Med så många namnkunniga i laget förväntar jag mig mer av det portugisiska laget.
Jag såg ingen VM-final kandidat i kvällens inledande matcher.
NordaBoy: Oj det blev lite fel där bättre med den hära fotbollskanalen.se/1.490449/2008/06/06/svensk_traningsrapport_fredag
« Föregående · 1044030 · Nästa »