Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Projta: Sjukt jäkla mål Olof Mellbergs ersättare Gary Cahill gör för Aston Villa,2-1 till Villa.En cykel/karatespark i bortre krysset,är nog det snyggaste mål jag sett i år!!
Sjukt snyggt!!!
För alla fotbollsälskare så kan jag varmt rekomendera ett hett derby som börjar nu på Canal plus,nämligen titeln om bäst i Birmingham,matchen mellan Aston Villa o Birmingham.
Blir nog en tuff match som vanligt då poängen för båda lagen är livsviktiga i kampen om överlevnad i Premier Leauge.I Aston Villa är fortfarande Olof Mellberg skadad.
Paddan: Ett gammalt klassiskt gäng. Huserar inte de långt nere i systemet numera ?
Ett gäng QPR-supportrar har f.ö ett publag vid namn Accrington Stanley Bowles. =)
Stanley Bowles för den som till äventyrs inte vet det är en gammal QPR-legend.
mattias - 74: Ja, alltså när jag försökte vara mer sanningsenlig i mina svar så ville Liverpool supporta mig, men när jag ljög så dammråttorna flydde så var det bara Accrington Stanley som ville supporta mig.
Hmm, Accrington Stanley it is...
LL: Du hann före mig. Själv supportas jag av Millwall !!
Jag som i själva verket håller på eleganterna från Sheperd's Bush, QPR.
scim: "Nåja, riktigt snyggt var det, men jag har lätt sett 20 mål i årets Premier League som varit snyggare."
Nu överdrev du lite va??nu har jag kanske inte sett alla mål i PL i år men det här måste absolut hamna på topp 5.Men en bra match var det jämfört med matchen efter Blackburn-Liverpool som var en sömning historia...