La Liga
« Föregående · 619954 Till forumet
Sv: La Liga
Jaha, då har jag sett min första riktigt dåliga match i den spanska ligan.
Malaga - Sevilla slutade 1-0 och det var väl bra för Malaga som slåss i de nedre regionerna.
Däremot Sevilla, som är uppe i toppen och slåss, där finns det mycket att klaga på.
Var fanns viljan, finessen och anfalls-spelet ?
Domarna var dåliga också.
Nä, nu är det bara att se fram emot matcherna senare ikväll och hoppas på bättre fotboll.
Malaga - Sevilla slutade 1-0 och det var väl bra för Malaga som slåss i de nedre regionerna.
Däremot Sevilla, som är uppe i toppen och slåss, där finns det mycket att klaga på.
Var fanns viljan, finessen och anfalls-spelet ?
Domarna var dåliga också.
Nä, nu är det bara att se fram emot matcherna senare ikväll och hoppas på bättre fotboll.
La Liga
Har nyss tittat på matchen mellan Athletic Bilbao-Barcelona och kan bara säga att det var en fantastisk match.
För varje match som jag ser från denna liga, så blir jag mer och mer förälskad i den. Det spelar nästan ingen roll om det är ett topplag eller ett lag från de nedre placeringarna som spelar, det spelas ändå en rolig fotboll.
Är ni intresserade av fotboll och har möjlighet att titta på den spanska ligan så tycker jag att ni ska göra det.
För varje match som jag ser från denna liga, så blir jag mer och mer förälskad i den. Det spelar nästan ingen roll om det är ett topplag eller ett lag från de nedre placeringarna som spelar, det spelas ändå en rolig fotboll.
Är ni intresserade av fotboll och har möjlighet att titta på den spanska ligan så tycker jag att ni ska göra det.
« Föregående · 619954
Jag och en kompis sitter och förstör matcherna genom att titta på dom. Först slog vi på Real - Barca när det stod 1-0 till Barca och inom loppet av några minuter var den matchen avgjord iom 3-0. Sedan zappade vi lite fram och tillbaka och hittade Roma - Juve där det stod 1-0 till Juve, vilket blev 3-0 efter ytterligare några minuter. Och nu gör Trezeguet 4-0. Otroligt.