« Föregående · 173661 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Norrena!?
Frölunda85:
Det är just det som jag menar.
Iår har Henke varit lite bättre...
iaf. om man ser på statisken, som inte säger allt.
Men jag tror/tycker att man skall satsa på Norrena som
förstamålvakt. Han är mer erfaren.
Hmm... kom att tänka på att Norrena har inte varit "1:a målvakt"
sen han var i Lukko runt 96-98 nångång...
Han har alltid delat målvaktsjobbet med nån annan...
Förresten: vart har Er stora talang Johan Holmqvist tagit vägen?
Målvakten som var så omtalad en gång i tiden...
Så går det när man kliver i för stora stor... visst är han i Amerka?
Det är just det som jag menar.
Iår har Henke varit lite bättre...
iaf. om man ser på statisken, som inte säger allt.
Men jag tror/tycker att man skall satsa på Norrena som
förstamålvakt. Han är mer erfaren.
Hmm... kom att tänka på att Norrena har inte varit "1:a målvakt"
sen han var i Lukko runt 96-98 nångång...
Han har alltid delat målvaktsjobbet med nån annan...
Förresten: vart har Er stora talang Johan Holmqvist tagit vägen?
Målvakten som var så omtalad en gång i tiden...
Så går det när man kliver i för stora stor... visst är han i Amerka?
Sv: Norrena!?
Och med det tycker jag vi stänger den diskussionen för i år...
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: vilken match..
liepins: Vilken tur, kan inte gå på matchen imorgon. (har inte råd). Ska du gå till scandinavium imorgon eller?
Sv: Norrena!?
Frölunda85:
Okej, du får tycka som du vill, att H.Lundqviat e bättre.
Fast du har sett rätt lite hockey kan jag säga isåfall...
Iår har kanske Lundqvist varit snäppet bättre...
Men det kan ju iofs. bero på att Lundqvist har haft mindre press på sig än Norrena, som kom till Frölunda efter 3 raka FM-guld
och räddningsprocent på över 91 % i 3 år...
Så tänkt efter vad du säger nästa gång.
Okej, du får tycka som du vill, att H.Lundqviat e bättre.
Fast du har sett rätt lite hockey kan jag säga isåfall...
Iår har kanske Lundqvist varit snäppet bättre...
Men det kan ju iofs. bero på att Lundqvist har haft mindre press på sig än Norrena, som kom till Frölunda efter 3 raka FM-guld
och räddningsprocent på över 91 % i 3 år...
Så tänkt efter vad du säger nästa gång.
Sv: Domarskandal?!?
Klinth: Läs hela artikeln. En bit ned står det: "- Man får bara inte bränna så många chanser som vi gjorde; det är därför jag verkligen grämer mig, suckade Evensson som såg sina spelare missa öppna mål."
Uppenbarligen har Conny en bit in i intervjun satt saker i perspektiv.
Uppenbarligen har Conny en bit in i intervjun satt saker i perspektiv.
Sv: Vad har hänt?
sannes: Jo som sagt, det har varit en väldigt konstig stämning här inne de senaste dagarna. Man har fått sitta på helspänn för man vet aldrig när nästa iq-befriade inlägg skall komma. Raderingarna har duggat tätt ja=)
Vi kan ju även försöka vara lite ödmjuka i forum utanför detta, så kanske vi slipper alla dessa nötter som ska komma hit och jävlas.
Vi kan ju även försöka vara lite ödmjuka i forum utanför detta, så kanske vi slipper alla dessa nötter som ska komma hit och jävlas.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Vad har hänt?
Och så upptäckte jag att det var 9 raderade inlägg enbart idag, verkar som det nog var tur att man inte läste dom. Så mycket raderingar på en dag var mycket längesedan vi hade härinne, tror jag.
Som sagt en liten skärpning ifrån oss alla så är vi på rätt spår igen.
Som sagt en liten skärpning ifrån oss alla så är vi på rätt spår igen.
Vad har hänt?
Det är väldigt mycket inlägg som skrivs här nu, det är ju jättekul att man har vaknat till men jag tycker att det har blivit lite knepig stämning härinne när man läser inläggen, mycket konstiga påhopp ifrån alla håll (även ifrån Frölundaiter) tycker jag.
Hörrni, det vore väl inte fel att vi alla skärper till oss ett snäpp så får vi en fin stämning här igen.
Det kanske bara är jag som tycker att det har spårat ut litegrann, kan bero på att man börjar bli gammal, vad vet jag.
Vissa inlägg blir man upprörd men det är ingen idé att svara på dom, det blir liksom ännu värre då.
Ha en fortsatt trevlig kväll, det tänker iallafall jag ha!
Hörrni, det vore väl inte fel att vi alla skärper till oss ett snäpp så får vi en fin stämning här igen.
Det kanske bara är jag som tycker att det har spårat ut litegrann, kan bero på att man börjar bli gammal, vad vet jag.
Vissa inlägg blir man upprörd men det är ingen idé att svara på dom, det blir liksom ännu värre då.
Ha en fortsatt trevlig kväll, det tänker iallafall jag ha!
Sv: Domarskandal?!?
Klinth: den ende julklapp vinnerborg har gjort sig förtjänt av är en livstids avstängning från all hockey. hur rimmar man på ett sånt paket? att han är ett kräk vet vi alla från elitserien till allsvenskan.
VF-HV71
Då är det en ny topp fight i morgon igen. Jag tror och hoppas att vi vinner mot HV, eftersom vi är det klart bästa hemma laget i serien. jag tror att formen börjar komma tillbaka nu. Tyvärr kan jag inte se matchen på plats, så det blir canal+ för min del. Heja nu fram frölunda till en seger i morgon.
FORZA FRÖLUNDA
FORZA FRÖLUNDA
Sv: GT
hgus4300: Att som GP bomma en så totalt uppenbar regelvidrighet som Joel Lundqvist gjorde sig skyldig till är bara ett bevis på att man ser på Frölunda med skygglappar och blundar för det som egentligen händer. ytterligare ett bevis på detta är att det inte skrevs ett ord om att det sk slagsmålet egenligen föregicks av ännu en vidrig tackling i ryggen av Jonas Jonsson som borde ha gett ännu ett matchstraff.
Jag citerar AB "Vid den andra sargsmällen, i mitten av den tredje perioden, var det Frölundas lagkapten, Jonas Johnson, som gjorde sig skyldig till ett övertramp.
Tacklingen gav bara två minuters utvisning, även om den från läktarplats såg farligare ut än den första.
Det tände de flesta av spelarna och kvällens fight bröt ut intill Leksandsbåset. Där hittade domaren två matchstraff för vardera laget, men inget för Jonas Johnson.
Kanske var det straff nog att vara kvar på isen och få stryk i förlängningen"? Slut citat...
Jag tycker att Conny Evensson borde kunna vara större än de uttalanden han fällde efter matchen nu senast. Att mästartränaren är dålig förlorare är en sak, men att grina ut mot domare och hela världen som serieledare och trolig SM-vinnare är inte bara skamligt, utan pinsamt.
Jag citerar AB "Vid den andra sargsmällen, i mitten av den tredje perioden, var det Frölundas lagkapten, Jonas Johnson, som gjorde sig skyldig till ett övertramp.
Tacklingen gav bara två minuters utvisning, även om den från läktarplats såg farligare ut än den första.
Det tände de flesta av spelarna och kvällens fight bröt ut intill Leksandsbåset. Där hittade domaren två matchstraff för vardera laget, men inget för Jonas Johnson.
Kanske var det straff nog att vara kvar på isen och få stryk i förlängningen"? Slut citat...
Jag tycker att Conny Evensson borde kunna vara större än de uttalanden han fällde efter matchen nu senast. Att mästartränaren är dålig förlorare är en sak, men att grina ut mot domare och hela världen som serieledare och trolig SM-vinnare är inte bara skamligt, utan pinsamt.
Sv: GT
Jag skulle nog tippa på att Frölunda och Leksand spelar ungefär lika fult. Det är ju bara kolla utvisningsstatistiken så ser man att Frölunda och Leksand är de mest utvisade lagen i elitserien. Det är kanske därför det blir så många utvisningar när lagen möts? Och tänk på att det krävs minst två för att slås.
Mats
Mats
Sv: GT
rayar: Om jag ska spå bilden i GT så tycker jag precis som jag tyckte första gången i säsongen dom mötte Leksand att leksand spelar otroligt fult! De slog av 2 tummar den första matchen och nu blir det 143 utvisningar! Jag undrar ibland vad dom spelarna tänker med egentligen...Hårt Hårdare Jens Karlsson!!!
Sv: groupies
hehe..är väl ingen här som kallar er för det? Jag tycker snarare det är roligt att även tjejer hittat till arenorna.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
groupies
varför ska ni killar alltid kalla oss hockeyintresserade tjejer för groupies? visst, det finns groupies på alla hockeymatcher.. men det är bara en liten del som går å kollar bara för spelarnas skull. och det är förresten inte bara tjejer som gör det. det förekommer även på dammatcher i de flesta sporter. själv går jag å kollar för att hockey är kul & det händer mer än i tex fotboll. ock mina "hockeytjejer" går åxå dit av samma anledning som jag. okej.. jag har varit tillsammans med en i elitserien. so what!? folk tror att jag e värsta hockeyraggaren för det. trots att det var Han som raggade upp mej. inte tvärtom..
så ge faan i att kalla nån för groupie eller hockeyraggare utan att veta varför man är i ishallen!
så ge faan i att kalla nån för groupie eller hockeyraggare utan att veta varför man är i ishallen!
Sv: VM
VF fan: Har hört rykten om att det inte var så att Jönsson tackade nej, han blev helt enkelt inte uttagen.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
« Föregående · 173661 · Nästa »