« Föregående · 179472 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Hockey igen
sannes: Jag ska nog hålla mej hemma på söndag, ladda upp inför måndags matchen mot HV.
Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Hahaha.........värst vad du var rolig så här på annandagen.......
Som jag skrev tidigare, jag har inte glömt det, bäst att du ser upp man vet aldrig vad som kan hända.....
Som jag skrev tidigare, jag har inte glömt det, bäst att du ser upp man vet aldrig vad som kan hända.....
Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Det är ju en enormt viktig dag på söndag också, eller vad säger du?!..........Jag har inte glömt så det så.
Äntligen hockey igen, det skall bli kul. Men lite dumt med hockey på annandagen, det spelas så många matcher ändå så man borde väl kunna "slippa" att spela under julen.
Det verkar som om hockey vill följa efter bandyn.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Äntligen hockey igen, det skall bli kul. Men lite dumt med hockey på annandagen, det spelas så många matcher ändå så man borde väl kunna "slippa" att spela under julen.
Det verkar som om hockey vill följa efter bandyn.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Sv: Målvakt
båstad: Jepp, så sant så. Men notera att Frölunda ALLTID spelar som bäst på vårkanten. Kan ju sluta rätt bra om man får tro det:)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Målvakt
båstad: Tack detsamma!
Henke står idag, sen är det Norrenas tur i två matcher.
Henke står idag, sen är det Norrenas tur i två matcher.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: bild
skalpjägaren: Bara att haka på våra resor så kanske ni lyckas vara med när vi hittar på nått :)
Länkar:
http://www.bad-boys.nu
http://www.bad-boys.nu
Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Jajemensan! Ska bli sköj..alltid kul med bortamatcher. Faktiskt roligare än hemma nästan=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Smidigt, men det kan man göra i bilen också=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Match på måndag ja..skum känsla att gå på hockey en måndag=)
Ingen som ska till Linköping på lördag då?
Ingen som ska till Linköping på lördag då?
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Hockey igen
liepins: Då SKA frölunda vinna, jag längtar till måndag då jag ska och kolla när vi möter HV. det ska bli kul.
Sv: Hockey igen
BORÅSINDIAN: Klart de vinner...de stackarna från Linköping har ju fått än mer skadeproblem nu. Kika in länktips.
Fast inte det som avgör. VF är flera klasser bättre helt enkelt.
Fast inte det som avgör. VF är flera klasser bättre helt enkelt.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Hockey igen
liepins: fattar precis=) ska bli riktigt skönt med elitseriehockey igen nu, vi får hoppas att dom inte har ätit för mycket julmat nu bara...
Hockey igen
Så efter landskamps- och Juluppehåll är det äntligen dags för riktig hockey igen! Som man har längtat, är ju så segt att stiga upp på morgonen utan att läsa om gårdagens seger...är ju så segt att se sporten på TV utan hockey...är ju så segt...ja ni fattar!
God fortsättning!
God fortsättning!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Julklappar
rayar: Ja en del fina grejer, men den bästa kommer i April=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Hockeyspel
Indian i VF: Då får du nog förklara lite närmare vad du menar...
God Jul på er alla!
God Jul på er alla!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: MATCHTRÖJA
Klinth: Tror inte det är möjligt nu det enda du kan göra är att köpa dom för 2500 i souvernir shopen. Som Liepins sade hade dom auktion om tröjor innan men det har jag inte sett på länge. Dom gamla tröjorna brukar dock gå för minst 2500 för det är vad dom kostar dock har dom en förmåga att försvinna ivög rätt snabbt om man säger så.
Sv: Tolsa och Joel kvar i VF
danoj: Under bart att få njuta av dragkedjan även nästa säsong.God jul och gott nytt år alla Frölundaiter!
Sv: MATCHTRÖJA
dom säljer la riktiga matchtröjor i souvenirshopen ? iaf förra årets lr året innan de iofs, typ Pär Edlunds lr någon va de va.
Sv: Tolsa och Joel kvar i VF
Dragan 2k: kan inte göra annat än att hålla med, liten notis också, den tredje länken i "dragkedjan" kahnberg har kontrakt även under nästa säsong.
Tolsa och Joel kvar i VF
Gott. Så har Joel och Tolsa skrivit på för ytterligare två år. Om de stannar i Sverige och inte drar till NHL. Allt enligt den eminenta hockey reportern Henrik Leman på GP som framstår allt mer som en av Sveriges bästa hockeyjournalister.
Länkar:
http://www.gp.se
http://www.gp.se
Sv: MATCHTRÖJA
Man kan ju gå upp till kansliet å höra med dom. Dom om några borde ju veta. Dom har ju kontakter oxå.
Sv: MATCHTRÖJA
Klinth:
Testa hör med materialaren i laget, för det är han som har hand om påsyning utav reklam och eventuellt nya beställningar utav matchtröjor har jag för mej.. Han borde veta.
Testa hör med materialaren i laget, för det är han som har hand om påsyning utav reklam och eventuellt nya beställningar utav matchtröjor har jag för mej.. Han borde veta.
Länkar:
http://redwhite.cjb.net
http://redwhite.cjb.net
Sv: MATCHTRÖJA
liepins: Jo, det vet jag att dom gör, men det hade varit kul att ha en "egen" matchtröja!!!
Sv: Hockeyspel
Indian i VF: Om du menar Dreamteam så sköts det via Aftonbladet tror jag. Dessutom är du lite sent ute....
Sv: Matchen idag
MoK GG: Vi är även bäst på att roa sverige också om man får tro AB. Cirkus o clowner o gud vet allt. Själv lägger jag min röst i clowntoppen på:
1. Wennerholm (Aftonbladet)
2. Thornéus (Aftonbladet)
Detta baserat på att jag inte tycker clowner är roliga.
1. Wennerholm (Aftonbladet)
2. Thornéus (Aftonbladet)
Detta baserat på att jag inte tycker clowner är roliga.
Sv: MATCHTRÖJA
Klinth: Vetefasen om man kan det. Vet att Brynäs fixade så man kunde beställa deras tröjor för nåra år sen, aldrig hört nåt sånt om VF dock.
De auktionerar ut tröjorna efter säsongen vet jag iaf:)
De auktionerar ut tröjorna efter säsongen vet jag iaf:)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
MATCHTRÖJA
Är det någon som vet hur man skall bära sig åt för att beställa en "riktig" matchtröja med all reklam på samt egen siffra och namn? Är det över huvud taget möjligt? Om det går, vad kostar det?
« Föregående · 179472 · Nästa »