« Föregående · 185813 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: All Star Trams
Sebbe: Ja, vi har det ganska bra faktiskt. Men det har ju ni också.
Jag börja längta till slutspelet nu, då är det extra het stämmning
Jag börja längta till slutspelet nu, då är det extra het stämmning
Sv: All Star Trams
Frölunda85: ja, han har väl över 94 i räddnings% lr?
Tycker att faktumet att han inte spelar varje match men ändå har en sådan fin statistik visar enorm styrka. Conny borde sätta han som förstemålvakt trots att även Norrena e lysande. Conny e ju från Värmland, så han vet :)
Det e ju minst sagt angenäma problem han tvingas hantera :)
Tycker att faktumet att han inte spelar varje match men ändå har en sådan fin statistik visar enorm styrka. Conny borde sätta han som förstemålvakt trots att även Norrena e lysande. Conny e ju från Värmland, så han vet :)
Det e ju minst sagt angenäma problem han tvingas hantera :)
Sv: tv4
MathiasE: Vilka ramsor skrek du då???Du måste stått ganska långt ner och nära om Frölunda spelarna hörde dig så bra. Var det några spelare som tackade extra mycket eller??
Ja, för mig är det självklart att hålla igång ordentligt, man går ju dit för att stötta sitt lag. De behöver ju höra det också
Ja, för mig är det självklart att hålla igång ordentligt, man går ju dit för att stötta sitt lag. De behöver ju höra det också
Sv: tv4
MathiasE: När jag gick ut från hallen hörde jag en tokfan sjunga om Frölunda. Det var alltså du. Då hördes du lång väg kan jag säga, Däremot hördes du inte mer än en gång där jag satt på Södra sittplats. Bra gjort att ensam stå upp för sitt lag. Du hade nog del i segern som jag tycker var ganska rättvis med tanke på Frölundas imponerande andraperiod.
Efter att Timrå kvitterat märktes det att Frölunda blev lite stressat med tanke på att man förlorat så många bortamatcher på sistone. Det redde ju upp sig för er på grund av att Timrå är oförskämt dåliga på att lägga straffar. Vi vinner mot Luleå och Brynäs och återtar därmed ledningen på lördag när ni förlorar mot Malmö igen :-)
Efter att Timrå kvitterat märktes det att Frölunda blev lite stressat med tanke på att man förlorat så många bortamatcher på sistone. Det redde ju upp sig för er på grund av att Timrå är oförskämt dåliga på att lägga straffar. Vi vinner mot Luleå och Brynäs och återtar därmed ledningen på lördag när ni förlorar mot Malmö igen :-)
Sv: All Star Trams
Sebbe: Ni är som sagt väldigt duktiga på att göra mål, plus att eran målvakt faktiskt är väldigt bra, så ni lär ju gå långt
Ja, Henke borde få chansen nu, han har ju bäst statistik i hela elitserien. Det kan inte vara roligt för han att inte få stå varje match när han spelar så bra, han håller ju masken än, men snart tror jag nog att han ställer mer krav.
Ja, Henke borde få chansen nu, han har ju bäst statistik i hela elitserien. Det kan inte vara roligt för han att inte få stå varje match när han spelar så bra, han håller ju masken än, men snart tror jag nog att han ställer mer krav.
Sv: All Star Trams
Frölunda85: Ja, i dagens match ska Wally få all heder. Han gjorde en kanonmatch men om man tittar på räddnings% under säsongen tror jag han ligger knappt under 90-gränsen. Ska man ha en sån målvakt o ändå ligga riktigt bra till måste man producera oerhört mkt framåt, lyckligtvis gör vi detta. Tror vi, i o med dagens 5 mål gick om er i "målgladaste lagets liga" :)
Tycker oxå Henke ska va 1:a-målis. Han har enorm potential o ja e övertygad om att han kommer gå riktigt långt.
Tycker oxå Henke ska va 1:a-målis. Han har enorm potential o ja e övertygad om att han kommer gå riktigt långt.
Sv: All Star Trams
Sebbe: Ja, det tycker jag med. Våra målvakter är helt otroliga, det enda jag är lite missnöjd med är att jag tycker att Henke ska få vara förstamålvakt, tycker att han förtjänar det, men vi får se hur det blir.
Eran målvakt var ju jättebra idag, jag tror att han växer in mer och mer
Eran målvakt var ju jättebra idag, jag tror att han växer in mer och mer
GRATTIS FRÖLUNDA!!!!
ETT STORT GRATTIS TILL SEGERN!!!!!
Straffavgjörande igen.....
Vi får våran revansch den 13/2 i Scandinavium istället...
GRATTIS till serieledningen...
Vi ses i SM-FINALEN!!!!!
Straffavgjörande igen.....
Vi får våran revansch den 13/2 i Scandinavium istället...
GRATTIS till serieledningen...
Vi ses i SM-FINALEN!!!!!
Sv: All Star Trams
Frölunda85: högst troligen lär de ju göra det. Sthlmare e alldeles för bortskämda när det gäller idrott. Få äkta supportrar...
Ja, tur att truppen va så bred ifjol att vi klara oss ändå. Men tappet på målvaktssidan e trots allt väldigt tydlig. Förra säsongen släpptes 100 mål in på 50 matcher o den siffran e vi snart ikapp redan. Med en Gerber mellan stolparna i år oxå vet i fan om ni skulle lett serien asså. Men i år e det ju ni som har de solklart bästa målvakterna o därför leder ni serien rättvist o välförtjänt.
Ja, tur att truppen va så bred ifjol att vi klara oss ändå. Men tappet på målvaktssidan e trots allt väldigt tydlig. Förra säsongen släpptes 100 mål in på 50 matcher o den siffran e vi snart ikapp redan. Med en Gerber mellan stolparna i år oxå vet i fan om ni skulle lett serien asså. Men i år e det ju ni som har de solklart bästa målvakterna o därför leder ni serien rättvist o välförtjänt.
Sv: tv4
Frölunda85: För att jag var ensam där... Såg iofs några andra på sittplats och så va det väl några andra på bortastå, men dom va helt tysta... Är man på bortamatch tycker jag man ska gadda ihop sig och skrika för kung och fosterland... Men nu var det som det var... Va rätt roligt när matchen var över och alla gick ut, men jag stod kvar och skrek... Så alla Timråbor gick förbi nedanför när jag stod där helt ensam och skrek. Jag hade så fruktansvärt kul ikväll.... :) Hoppas vi möter Timrå i slutspelet så det kan komma lite fler upp.
Sv: All Star Trams
Sebbe: Jo precis, men jag tror att DIfs medgångssupportrar kommer tillbaka igen om de går vidare till slutspel.
Jo, men ni har fortfarande väldigt bra spelare, så det gjorde nog inte så mycket ändå. Ni kan ju liksom inte vara 10 klasser bättre än alla andra lag en till säsong. Nu är ju toppen nästan lika bra.
Jo, men ni har fortfarande väldigt bra spelare, så det gjorde nog inte så mycket ändå. Ni kan ju liksom inte vara 10 klasser bättre än alla andra lag en till säsong. Nu är ju toppen nästan lika bra.
Sv: All Star Trams
Frölunda85: ja, DIF:s låga publiksiffra beror nog både på att de flesta är medgångssupportrar samt att fotbollsframgångarna snott nårra av dessa "medgångssupportrar"
Ja vi fick en hård smäll när både Wallin, Johansson o Gerber drog till NHL strax innan deadline för övergångarna. Men jag tror nog Loob var beredd för att detta skulle hända.
Ja vi fick en hård smäll när både Wallin, Johansson o Gerber drog till NHL strax innan deadline för övergångarna. Men jag tror nog Loob var beredd för att detta skulle hända.
Sv: tv4
Frölunda85: Tja... Så fort det blev tyst i hallen skrek jag Frölunda e dom bästa och annat så högt en människa bara kan skrika. Efter VF's 1-0 mål försökte jag även få igång Timrå publiken att hänga med på "Heja heja heja VF" efter mitt "Frölunda e dom bästa"... Men dom bara tittade på mig som om jag vore konstig :\
Sv: All Star Trams
Sebbe: Stå på dig bara grabben.
Håller helt med, har alltid ogillat Djurgården, fast nu tycker jag synd om dom, de har ju ingen publik alls, de verkar ha många medgångssupportrar.
Ja, vi är väldigt bra på att satsa på våra ungdomar, det hoppas jag att Färjestad också gör.
Ni hade ju Rikard Wallin också, men han stack ju till NHL
Håller helt med, har alltid ogillat Djurgården, fast nu tycker jag synd om dom, de har ju ingen publik alls, de verkar ha många medgångssupportrar.
Ja, vi är väldigt bra på att satsa på våra ungdomar, det hoppas jag att Färjestad också gör.
Ni hade ju Rikard Wallin också, men han stack ju till NHL
Sv: All Star Trams
Frölunda85: ja, man har fått ta mkt skit för att man inte håller på MIF, men det gör ja gärna, bara att tjafsa emot.
Ja, stockholmslag e ju de absolut sista man håller på i en match. Gillar VF för att de satsar mkt på ungdomar. Hoppas FBK blir litta inspirerade av det. Bäcker e ju nästan den enda riktigt bra "ungdomen" vi har.
Ja, stockholmslag e ju de absolut sista man håller på i en match. Gillar VF för att de satsar mkt på ungdomar. Hoppas FBK blir litta inspirerade av det. Bäcker e ju nästan den enda riktigt bra "ungdomen" vi har.
Sv: All Star Trams
Sebbe: Aha, coolt att du håller på Färjestad fast du bor i Skåne. Själv har jag alltid tyckt att Färjestad är väldigt bra, självklart har man ju hållt på dom när det varit Sm-final mellan Djurgården och Färjestad
Sv: All Star Trams
Frölunda85: tackar. ja, fjolårsformen har visat sej lite nu på sistonde. 2 raka 5-2:or på bortais :)
Har alltid hållt på Färjestad. Har aldrig vatt på tal om att hålla på MIF, trots att ja e från Skåne.
Har alltid hållt på Färjestad. Har aldrig vatt på tal om att hålla på MIF, trots att ja e från Skåne.
Sv: All Star Trams
Sebbe: Jo. Grattis till vinsten själv!!!Färjestad spelade jättekul hockey, som ni nästan alltid gör. Hur länge har du varit Fbkare då?
Sv: All Star Trams
liepins: jo, det gör de ofta. Men idag sa de en del väldigt bra saker.
Ja, det är härligt, man vill ju inte att vi ska ramla ner i tabellen. det är bra att hålla sig högt upp
Ja, det är härligt, man vill ju inte att vi ska ramla ner i tabellen. det är bra att hålla sig högt upp
« Föregående · 185813 · Nästa »
Bara inga spelare blir skadade nu, dålig tajming i så fall.
Slutspelet e närmare än man tror, det går rätt fort nu, men visst längtar man.
Gonatt alla VF-fans, o grattis ännu en gång till segern o den nyvunna serieledningen.