« Föregående · 190817 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Vf-LHC
Gött med 3 nya fräscha poäng, tydligen tyckte evensson att den första perioden var citat "botten" trots ledning med 2-0, nu såg inte jag matchen så jag kan inte kommentera detta.
Verkade som det blev en vanlig dag på jobbet seger för frölunda, men sådana segrar räknas också :)
Närmast modo på torsdag, hade vi ställts mot modo årgången 01/02 hade jag varit betydligt mer orolig än vad jag är nu, jag är faktiskt kolugn :)
Men som sagt, pucken är rund....
FORZA FRÖLUNDA!!
Verkade som det blev en vanlig dag på jobbet seger för frölunda, men sådana segrar räknas också :)
Närmast modo på torsdag, hade vi ställts mot modo årgången 01/02 hade jag varit betydligt mer orolig än vad jag är nu, jag är faktiskt kolugn :)
Men som sagt, pucken är rund....
FORZA FRÖLUNDA!!
Sv: Hästarna?!
Vf chefen: Ingen aning om detta men har för mig att VF får viss kompensation av Got Event för förlorade intäkter som givetvis inte täcker inkomstbortfallet.
Säga vad man vill om Borgen men vilken stämning det kan bli i den arenan. Minns med nöje SM-final serien mot Luleå.
Säga vad man vill om Borgen men vilken stämning det kan bli i den arenan. Minns med nöje SM-final serien mot Luleå.
Sv: Hästarna?!
Är det nån som vet vilka summor det rör sig om? Hur mycket betalar VF för en hockeykväll i scandinavium till Got event? Hur mycket måste Vf betala för en kväll i borgen?
Sv: VF vs LHC
Linnea: Hörde att i första var LHC lite bättre..vad som händer i andra har jag ingen aning om. 3-1 vilket ser ut att bli en stabil seger iaf=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: VF vs LHC
Klinth: Ja vi ville ju spräcka nollan tidigt, kunde väl inte bli mycket tidigare?:)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: lundqvist i gp
gaiskarlsson: Man får hälsa dig välkommen till Frölundas hockeysnack om du inte varit här förut. Tycker att det är kul när man kan snacka hockey med glimten i ögat och det gör vi mer än gärna här.
Håller med dig om att Henke är en superb målvakt. Hade inte Norrena eller Lunkan storspelat i flera matcher hade vi säkerligen inte innehaft första platsen i ES.
Kom igen Frölunda och stänk in lite mål på detta skadedrabbat gäng som gästar oss ikväll. Dags att låta forwardsen briljera i kvällens match.
Håller med dig om att Henke är en superb målvakt. Hade inte Norrena eller Lunkan storspelat i flera matcher hade vi säkerligen inte innehaft första platsen i ES.
Kom igen Frölunda och stänk in lite mål på detta skadedrabbat gäng som gästar oss ikväll. Dags att låta forwardsen briljera i kvällens match.
Sv: lundqvist i gp
gaiskarlsson: Tackar, bockar och bugar!
Självklart bör mitt namn finnas med bland Bush och Reagan och dom där coola snubbarna... Glöm inte Clintan Östskog heller ;-)
Självklart bör mitt namn finnas med bland Bush och Reagan och dom där coola snubbarna... Glöm inte Clintan Östskog heller ;-)
Sv: lundqvist i gp
danoj: Så är det, the king of the road has spoken!!! ;-)
5-1? Näe, det blir det väl ändå inte.
Henke håller nollan, och framåt blir det 4 mål, 4-0 således!!!
Som att sno godis från små barn!
Pengar på banken!
Indianer på krigsstigen!
FORZA FRÖLUNDA
5-1? Näe, det blir det väl ändå inte.
Henke håller nollan, och framåt blir det 4 mål, 4-0 således!!!
Som att sno godis från små barn!
Pengar på banken!
Indianer på krigsstigen!
FORZA FRÖLUNDA
Sv: lundqvist i gp
danoj:
jag har också läst det..men om det var igår
eller idag det stod är jag osäker på....
så vi kanske ska vara snälla emot gaiskarlsson..
han får ändå lida när Gais inte går upp...;0)
jag har också läst det..men om det var igår
eller idag det stod är jag osäker på....
så vi kanske ska vara snälla emot gaiskarlsson..
han får ändå lida när Gais inte går upp...;0)
Sv: lundqvist i gp
Dragan 2k: för övrigt vill jag poängtera att jag tycker henrik är en lysanade målvakt. han var tex helt grym vid 0-1-förlusten borta mot malmö nyligen. förjävligt att han inte fick hålla nollan den matchen.
Sv: lundqvist i gp
Dragan 2k: njam du glömde klints åsikt där bland bush och bergman. han tyckte allt en jävla massa och han vidareutvecklade henriks analys på ett knivskarpt sätt.
Sv: lundqvist i gp
danoj: Tror som du och vill lägga till att det känns som det kvittar vad någon oavsett om det är Henke, George Bush elller Ingemar Bergman tycker och tänker om bilkörning.
Sv: lundqvist i gp
Klinth: jepp, för övrigt så skiter jag rent ut i vad henke tycker om kvinnors körfärdigheter, fråga mig inte varför det kom upp.
Krossa LHC, 5-1 !!!
Krossa LHC, 5-1 !!!
Sv: lundqvist i gp
danoj: Tja, vem bryr sig om ett sådant uttalande? Min åsikt är att kvinnor ofta kör sämre än män, äldre ofta kör sämre än yngre, och sämst kör gråhåriga kepsgubbar i Volvo S80 tillsammans med gråhåriga baskerprydda tanter i Fiat Punto!!!
Dessutom kan man konstatera att busschaufförer är de i särklass sämsta yrkeschaufförerna, och visar 0 respekt för övrig trafik!!!
Själ är jag naturligtvis en fruktansvärt bra bilförare ;-)
Dessutom kan man konstatera att busschaufförer är de i särklass sämsta yrkeschaufförerna, och visar 0 respekt för övrig trafik!!!
Själ är jag naturligtvis en fruktansvärt bra bilförare ;-)
Sv: lundqvist i gp
gaiskarlsson: ja hittade den nu, sista sidan del 1, men so what, tror han sade det med glimten i ögat, i annat fall är det hans åsikt, och åsikter är man fri att ha i detta land.
Sv: lundqvist i gp
danoj: självklart finns artikeln i dagens papperstidning. det var där jag läste det.
Sv: lundqvist i gp
gaiskarlsson: Märkligt om den varken finns på nätupplagan eller i dagens GP, var det därför du reggade din signatur på HS bara för att få skriva detta?
Sv: lundqvist i gp
danoj:
hittade den tyvärr inte på gp´s nätupplaga. det var ett reportage om bilkörning där man dessutom hade frågat tre olika människor om de typ ansåg att kvinnor körde sämre än män nu på vintern.
och på den frågan (som i sig naturligtvis är grovt generaliserande) svarade han nåt i stil med. "det tycker jag absolut. de blir alldeles stissiga och trycker allt vad de orkar på bromsen när det är halt. det vet man ju, så var det redan på stora holm när man tog körkort".
ska man skratta eller gråta?
hittade den tyvärr inte på gp´s nätupplaga. det var ett reportage om bilkörning där man dessutom hade frågat tre olika människor om de typ ansåg att kvinnor körde sämre än män nu på vintern.
och på den frågan (som i sig naturligtvis är grovt generaliserande) svarade han nåt i stil med. "det tycker jag absolut. de blir alldeles stissiga och trycker allt vad de orkar på bromsen när det är halt. det vet man ju, så var det redan på stora holm när man tog körkort".
ska man skratta eller gråta?
Sv: lundqvist i gp
gaiskarlsson: Han sa bara vad alla andra tänker:)
Nä skämt o sido. Tror inte han mena allvar med det utan Henke är en skämtsam prick och tror nog att de citerade när han skulle va lite lustig.
Nä skämt o sido. Tror inte han mena allvar med det utan Henke är en skämtsam prick och tror nog att de citerade när han skulle va lite lustig.
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: lundqvist i gp
gaiskarlsson: Var vänlig ange länktips eller något när du komer med sådana beskyllningar, jag har GP hemma och kan inte se något av det du säger.
lundqvist i gp
var det nån som läste henriks uttalande i gp idag när det gäller kvinnor och bilkörning.
gud så pinsamt! han verkligen cementerar myten om den fördomsfulle, på gränsen till korkade idrottsmannen.
sicken brist på analys...
gud så pinsamt! han verkligen cementerar myten om den fördomsfulle, på gränsen till korkade idrottsmannen.
sicken brist på analys...
Sv: VF vs LHC
Ikväll gäller det, skulle sitta fint med en trepoängare, skönt att hålla framrusande Fbk på avstånd.
Hota domarn, jo det låter ju moget. Det är la nån galning som tycker att det är domarn's fel att dom ligger.
Fast det är klart det kanske inte är en Lhc sup. Man kan väl iaf. inte kallas för sup. om man beter sig som ett svin.
Kom igen nu VF så tar vi hem segern ikväll!!!
Hårt hårdare FRÖLUNDA!!!
Hota domarn, jo det låter ju moget. Det är la nån galning som tycker att det är domarn's fel att dom ligger.
Fast det är klart det kanske inte är en Lhc sup. Man kan väl iaf. inte kallas för sup. om man beter sig som ett svin.
Kom igen nu VF så tar vi hem segern ikväll!!!
Hårt hårdare FRÖLUNDA!!!
« Föregående · 190817 · Nästa »
det måste ändå vara skönt att vinna fast
laget inte är riktigt på topp..
vet du om Frölunda har börjat träna "hårdare"
inför slutspelet eller är det serielunken träning
fortfarande??