« Föregående · 202926 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: vf-fbk
svanru: Att drömma är ju fortfarande gratis, och en del har ju sanndrömmar... Annars så brukar ju drömmar dessutom kunna vara riktigt trevliga (Anastacia i enbart en Frölundatopp och en liten röd trosa), och dessutom svänga och ändra karaktär när man minst anar det (Micke "Svullo" Dubois i samma stass). En bra dröm kan bli en mardröm, och tvärt om. Frågan just nu är ju hur drömmen slutar.... (Jag tror på Anastacia-varianten och VF-seger, så kan du få Svullo och en tröstöl på Stage Door)
Sv: vf-fbk
Linnea: Jensa blev nog inte speciellt skadad, eftersom det står på VF´s hemsida att han spelar ikväll, och gött är det beskedet.
Dessutom står Henke idag igen, det verkar som om han fått en chans att bevisa att han verkligen skall stå i slutspelet, så upp till bevis ikväll, Henke, och håll gärna nollan!!!
Dessutom står Henke idag igen, det verkar som om han fått en chans att bevisa att han verkligen skall stå i slutspelet, så upp till bevis ikväll, Henke, och håll gärna nollan!!!
Sv: Norrena till shg?
FreddanVF: Jo, men det bästa är ju att kolla in swehockey, se länktips. Får hoppas att det går bra för VF grabbarna och 3kr i SHG.
Hoppas på en go match ikväll, 3-2 till VF.
Hoppas på en go match ikväll, 3-2 till VF.
Länkar:
http://www.swehockey.se/
http://www.swehockey.se/
Sv: Hockeyglädje
svanru: Testa Stage Door, där brukar det vara gött med hockeyintresserade innan match. Ligger i princip vid Scandinavium.
Sv: vf-fbk
svanru: Sen ni gjorde er av med Fokin och målvakter av klass så har ni läckt som ett såll. Visst Wallenheimo är väl en bra keeper men långt ifrån Gerber klass. Looben har inte värvat som han ska i år enligt min mening. Och vad gäller försvaret så har era backar bättre offensiva förmågor än defensiva. Men ni köpte väl en finne som var ganska stor och kantig och som var rätt usel i finska ligan... Förutom i utvisningsligan då menar jag...
Sv: Norrena till shg?
sektionU: Henke är väl förste målvakt? Han har ju landslagsruitn :O) hehe... om än bara en tunering. Henriksson är ju debutant. En annan grej. Har läst att VF representeras av sju spelare i SHG men kan bara hitta 6 st. Eller räknas Janne Karlsson som en också, om han är med? Jag menar på Text Tv så fanns bara Henke, Ronnie, Mangan, Joel, Tolsa och Kahna med. Men det är väl bara 6 st, eller är jag så jäkla dålig på att räkna?
Tyvärr..
Hallo..
Sitter här hemma och har redan börjat kolla på klockan varannan halvminut.. Ska strax hoppa in i bilen å starta resan mot GBG, har drygt 25 mil att köra men det är det verkligen värt för att få se Frölunda-Färjestad.. Det är ett toppen scenario för en toppen match idag.. Bägge lagen är i en väldigt liten svacka och dom kämpar för heder.. FBK slog ju LHC men på sudden?? Det ska man inte göra, dom ska utklassas.. Och Frölunda förlora lite snöpligt mot DIF så dom vill säkra sin serieledning idag.. Jag tror och hoppas på att FBK tar det här idag, och det med hela 5-2.. Stora siffror men så blir det nog.....
Sitter här hemma och har redan börjat kolla på klockan varannan halvminut.. Ska strax hoppa in i bilen å starta resan mot GBG, har drygt 25 mil att köra men det är det verkligen värt för att få se Frölunda-Färjestad.. Det är ett toppen scenario för en toppen match idag.. Bägge lagen är i en väldigt liten svacka och dom kämpar för heder.. FBK slog ju LHC men på sudden?? Det ska man inte göra, dom ska utklassas.. Och Frölunda förlora lite snöpligt mot DIF så dom vill säkra sin serieledning idag.. Jag tror och hoppas på att FBK tar det här idag, och det med hela 5-2.. Stora siffror men så blir det nog.....
Hockeyglädje
Åh vad kul de ska bli med match mot Fbk. Sist man spelade mot varandra i Scandinavium var det en helt otrolig match. Sitter här och räknar timmar. Är det ett tecken på att man har för lite att göra eller vadå?
Sv: SupporterUpprop
Vore kung med ett upprop, Men jag tror att ni får vika er för sveriges bästa klack, som befinner sig 1,5 mil norr om sundsvall.
Sv: SupporterUpprop
YES! äntligen ett härligt initiativ! :D (borde ju vara självfallet på varje match detta tycker jag :)
« Föregående · 202926 · Nästa »