« Föregående · 300895 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Dif-Frölunda
Jaha, nu har man precis återvänt från Globen och det finns bara en sak att säga...*suck* Finns bara en sak att göra nu...gå ut och dränka sina sorger.
Sv: Dif-Frölunda
Dragan 2k: Jag vet hur det känns. Man faller hårt när man faller från toppen. Jag har ju fortfarande svårt att inse att DIF inte är sveriges absolut bästa lag alla kategorier längre, eller va f*n, det är vi ju, eller ja, vi är väl det? Somliga säger att det är svårt att vara ödmjuk när man vet att man är bäst, men jag tycker det är svårt likförbaskat ;-)
Sv: Dif-Frölunda
Gone: Hehe. Det är vi sådana här tillfällen man önskar att man var lite mer lågmäld. men vi kommer tillbaks och med en kraft av sällan skådat slag.
Sv: Dif-Frölunda
Hmm. Den här matchen glömmer vi fortast möjligt. Vilken match frågar ni? Bra. Den är glömd.
Sv: Dif-Frölunda
danoj: Ja så här dåligt får man bara inte spela. Det är rent utav sagt katstrof. Spelar men på bortaplan har man egentligen inget att förlora utan bara att köra på.
Sv: Dif-Frölunda
GuldIndianen:
Spela rock n roll, tycker nästan en ursäkt från spelarna hade varit på sin plats när man fullständigt viker ner sig på det sätt man gör, man har fortf åtaganden TROTS att man inte spelar på HEMMAPLAN!
Spela rock n roll, tycker nästan en ursäkt från spelarna hade varit på sin plats när man fullständigt viker ner sig på det sätt man gör, man har fortf åtaganden TROTS att man inte spelar på HEMMAPLAN!
Sv: Dif-Frölunda
Kan vi inte göra ett tröstmål i alla fall??? Så att man vet att vi fortfarande klarar av att göra mål!!
Sv: Dif-Frölunda
Nä nu är det dags att gå och lägga sig. 5-0???? Jag ligger hellre och sover än att se på denna matchen. snyft
Sv: Dif-Frölunda
Dream Team: Nåja vi har vunnit våra hemmamatcher än så länge. Vi har bara 23 matcher kvar hemma. dom skall vi väl vinna. Bortaspelet måste skärpas rejält om vi nu skall ta förstaplatsen i serien.
Sv: Dif-Frölunda
Frölunda var ifjol tredje bästa bortalag i elitserien. Trots att det bara är omgång fem så känns det om man ser till spelet som man har en bra bit kvar till detta.
Blir nog svårt att upprepa fjolåret som ett typiskt hemmalag..?
Blir nog svårt att upprepa fjolåret som ett typiskt hemmalag..?
Sv: Dif-Frölunda
Nu är det definitivt kört. 4-0 till DIF. Faaaaaaaan. Vi vann i J20 i alla fall så vi har något att glädjas över.
Sv: Dif-Frölunda
GuldIndianen: Det tvivlar jag på =)
Det viktiga är att vi vinner nästa omgångs match ;)
Det viktiga är att vi vinner nästa omgångs match ;)
Sv: Dif-Frölunda
GuldIndianen: Ni e ju nästan lika ineffektiva som vi. Skotten i andra vann FBK med 15-2 (!). Ni vann med 16-8.
Sv: Dif-Frölunda
danoj: Tyvärr får man väl hålla med dig. Det verkar kört. Det var den andra missade straffen denna säsongen. Jag ger inte upp ännu men de är på god väg att förlora.
Sv: Dif-Frölunda
danoj:
Numerära Överlägen ska det naturligtvis stå, är så förbannad att jag inte ens vet vad jag skriver.
Numerära Överlägen ska det naturligtvis stå, är så förbannad att jag inte ens vet vad jag skriver.
Sv: Dif-Frölunda
GuldIndianen:
Äh, matchen e körd, stängde av efter 2-0, bjuder man på mål i numerära underlägen samt missar straffar förtjänar man inte att vinna.
Så nu var denna dagen förstörd.
Äh, matchen e körd, stängde av efter 2-0, bjuder man på mål i numerära underlägen samt missar straffar förtjänar man inte att vinna.
Så nu var denna dagen förstörd.
Sv: Dif-Frölunda
danoj: Vad i hela hel..... håller VF på med?? 2 mål insläppta i numerärt överläge. Nu får dom skärpa sig rejält.
Sv: Dif-Frölunda
Dysso:
1-0 till djurgården, blir så förbaskad på det nonchalanta backspel vi visar upp i egen zon som föranleder till deras mål, nu krävs det skärpning i resterande 2 perioder.
Otroligt vad avsaknaden av Mange J är stor, framförallt i PP.
1-0 till djurgården, blir så förbaskad på det nonchalanta backspel vi visar upp i egen zon som föranleder till deras mål, nu krävs det skärpning i resterande 2 perioder.
Otroligt vad avsaknaden av Mange J är stor, framförallt i PP.
Sv: Dif-Frölunda
danoj:
Någon koll på vad det står? Swehockey's online har inte startat... Har satsat pengar på att VF ska ta hem en seger här, nu får ni banne mig styra upp det också. :)
Någon koll på vad det står? Swehockey's online har inte startat... Har satsat pengar på att VF ska ta hem en seger här, nu får ni banne mig styra upp det också. :)
Sv: Dif-Frölunda
Är väll själva tusan att Gubbarna glömt gnistan hemma idag igen, blir så trött på att se nonchalanta backar, duttande med klubborna.
Vart fasen är frenesin och DEN UPPOFFRANDE VILJAN??
Kom igen nu f*n!
Vart fasen är frenesin och DEN UPPOFFRANDE VILJAN??
Kom igen nu f*n!
Sv: Dif-Frölunda
Gone: Jo det är ju det...Men dom får väll vänta och se..Svårare än så är det inte..
Sv: Dif-Frölunda
Dragan 2k:
Men nu är ju vi här i Globen och håller ställningarna så en förlust till VF finns inte på kartan...säker seger imorrn med vårat stöd =)
Men nu är ju vi här i Globen och håller ställningarna så en förlust till VF finns inte på kartan...säker seger imorrn med vårat stöd =)
Sv: Dif-Frölunda
Dragan 2k: Ja men får frölunda bara igång sitt spel, som dom inte har fått tidigare så ska det inte vara något problem för dom.
Sv: Dif-Frölunda
kallio71: Mm. Men Djurgården är alltid Djurgården och har en extremt ful vana att spela bra mot lag som Frölunda och Färjestad. Undantag finns såsom 6-0 hemma i Scandinavium
Sv: Dif-Frölunda
mangan: Du har helt rätt, men så som det har sett ut för Djurgården dessa tre matcher så talar ju allt för att det ska bli en lätt uppgift för dom regerande mästarna, även om frölunda inte heller har fått igång sitt spel ännu så har dom ändå sett lite starkare ut jämfört med Djurgården.
detta har ja märkt när dom spelade mot luleå och även mot hv 71 i går.
detta har ja märkt när dom spelade mot luleå och även mot hv 71 i går.
Sv: Dif-Frölunda
danoj: I din match ja, men då hade vi inte de nya fräsiga tröjorna heller! Tänk på det.
Sv: Dif-Frölunda
Fortsätter på denna tråd istället :)
Ang din fråga Boråsindian så tyckte ja väll spelet var ok, spelkontrollen var dock aningen seg enligt mitt tycke.
Sen stör jag mig någonting fruktansvärt på den analoga kontrollen, går det att använda "styrkrysset" på något sätt så låt mig veta :)
Men som sagt, 8-3 vart det i "min" match iaf, måste vara ett gott tecken inför imorgon, å andra sidan var jag hemmalag, hmm..
Ang din fråga Boråsindian så tyckte ja väll spelet var ok, spelkontrollen var dock aningen seg enligt mitt tycke.
Sen stör jag mig någonting fruktansvärt på den analoga kontrollen, går det att använda "styrkrysset" på något sätt så låt mig veta :)
Men som sagt, 8-3 vart det i "min" match iaf, måste vara ett gott tecken inför imorgon, å andra sidan var jag hemmalag, hmm..
Sv: Dif-Frölunda
matchen lär väll bli tuff...men sätter vi bara våra chanser så ska väll dem tre pinnarna komma till gbg...dax för först 3 pts borta oxå
Jämtin
" – Våra spelare är bättre än Frölundas och får vi ut det mesta av alla så är det ingen som slår oss, sa Andreas Jämtin"
Saxxat från aftonbladet, killen som yppar dessa ord är mallgrodan Andreas Jämtin.
Kul kille, som verkligen motiverar varför det är så med, *asg*
Som om vi fick ut det mesta av våra spelare igår...
Saxxat från aftonbladet, killen som yppar dessa ord är mallgrodan Andreas Jämtin.
Kul kille, som verkligen motiverar varför det är så med, *asg*
Som om vi fick ut det mesta av våra spelare igår...
Sv: Dif-Frölunda
mangan: Som du säger mangan matchen var ju underhållande i publikhänseende men Frölunda kan inte vara nöjda med det deffensiva spelet som uppvisades igår och bjöd iaf HV på 2 av målen. Skit samma om 6 timmar drar vi till STockholm för att försöka dra 3 poäng ev att pressat DIF
Sv: Dif-Frölunda
Dragan 2K: Matchen som sådan var väl inte den bästa något av lagen gjort, men den var underhållande och kul att se på. Hyfsad stämning bitvis och publiksnittet håller sig kvar över tiotusen. Och så vann de ju och gjorde mål i powerplay, så det var ganska positivt.......
Sv: Dif-Frölunda
mangan: Intresant med mediavinkling och hur de kan skilja sig från varann. I GP var tillställningen avslagen. Var inte där så jag kan inte avgöra. PÅ SVT Text var det säsongens match och storpubliken njöt.
Hmm. Var de på samma match?
Hmm. Var de på samma match?
Sv: Dif-Frölunda
Klinth: Både det och det faktum att Norrena gärna (och bra) spelade bakom mål och långt ut. Något som Henke snappat upp och tagit till sig, men ännu inte behärskar till fullo.
Sv: Kvällens match
Vf Chefen: Det har du rätt i. Vi får får väl hoppas de gör en "Frölunda" då i år igen ;)
« Föregående · 300895 · Nästa »
Bästa förslaget jag har hört idag, tror nog att jag gör det, kanske välter en o annan byggnad på vägen med.