Frölunda HC

SHL · 60919 inlägg · 3408 ämnen
« · 310955 · »

Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.


Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Sanning min vän, sanning ;-)


Tror du att "fotfolket" är avundsjuka? Att de vill vara med och sola sig i glansen? Det är ingen omöjlighet vet du....

(Om vi bommar i kväll så lär det bli livat värre i morgon ;-) )

Nu är jag helt plötsligt "kommentator", hur känns det då? Merde....

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: Ikväll känns resultattippningen som vanligt klockren. Sedan kan man undra vart detta eviga ifrågasättande av kunskaperna hos expertpanelen kommer ifrån:-)

Sedan får man ta det för vad det är. 4 mer eller mindre legendariska hockeytyckare som delar med sig av sin självutnämnda expertis. VI kan väl säga så här: vi kan leva på vår tippning:-)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Bockar och bugar ;-)

Ja, de får fixa till detta. Har ett inlägg om det på förslag och buggar. Tyck till där vetja ;-)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: Tror? Det är väl ren fakta att MoK har 2 rätt och du t.ex. har NOLL rätt. Men nu ska vi inte diskuttera detta...

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Guinness: Vad tror du själv?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: HElt rätt. Klpckrent. Sedan får denna försmädliga repittion av långa inlägg fixas snarast från adminhåll:-)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: 2 korrekta slutresultat och MoK har prickat in bägge...varför är ni fyra experter?!? när det bara finns en?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Guinness: Eftersom du är lillboz så tänkte jag först låta denna kommentar passera obemärkt.... i ungefär 3 sekunder, sedan ändrade jag mig. Ett spån må så vara, helt frisk är jag i alla fall inte. men trots detta så kan jag ju betydligt mer än dig om hockey. Vänta och se. Frölundaseger, och det med 2-4. Du hade rätt där MoK, det var jag som kom fram till detta slutresultat före dig.

Linnea, vi i expertpanelen har inte lagt våra eftertraktade resultat under alla omgångar hittills, men vi försöker numera ge er en chans till förbättrad ekonomi inför varje omgång. Vill du ifrågasätta våran kompetens så är du mer än hjärtligt välkommen att göra så, räkna bara med att få svar på tal. Jag tror att vi har lagt våra experttips inte mindre än 6 gånger hittills denna säsong. 2 korrekta slutresultat, 3 felaktiga och dagens ännu oviss.

Satsar man en selma p, vi i expertpanelen har inte lagt våra eftertraktade resultat under alla omgångar hittills, men vi försöker numera ge er en chans till förbättrad ekonomi inför varje omgång. Vill du ifrågasätta våran kompetens så är du mer än hjärtligt välkommen att göra så, räkna bara med att få svar på tal. Jag tror att vi har lagt våra experttips inte mindre än 6 gånger hittills denna säsong. 2 korrekta slutresultat, 3 felaktiga och dagens ännu oviss.

Satsar man en selma på var och ett av våra fyra tippade slutresultat i expertpanelen så kommer man på sikt att förmodligen inte bara gå med vinst, utan med ett leende på läpparna. En service som vi erbjuder er helt gratis. Håll till godo gott folk, och visa oss eder respekt!!!

Vi är expertpanelen: Klinth, MoK, Dragan 2k, Danne L

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Guinness: Vi får la se efter matchen vem som är ett spån eller snarare vilka som är det :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Vf Chefen: Usch. Det där gjorde säkerligen ruggigt ont.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Klinth är ett spån som inte förstår bättre än att tippa 2-4...tror att MIF vinner idag. 3-2 är ett HETT tips idag....men lycka till

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Jag har satt 2-3 idag, hade tänkt ta 2-4 men tror Klinth han före mej :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Kolla stackars Stefan Bemström i södertälje

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Tänkte väl det.. Men sanna mina ord 1-2 blir det. Vd har du satt?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Skulle väl vara för just den saken då :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: öh..nej du får ta mig på mitt ord. Bara för att jag är en så ärlig och fin människa=)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: Skulle vara för det då :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: En före mej? Finns det bevis....

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Jag har haft rätt varje gång, synd att Frölunda inte har fattat det bara...

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Ikväll får ni vara glada om ni vinner o slipper undan med bara 3 skadade.

Matchstraffen vinner Mif o även matchen, tips: 2-1.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Okej, då är du ursäktad; ) och jag ligger faktiskt en före dig=)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
slashpuppie: ja 5-1 låter ju bättre än 2-1 onekligen=) Så vi hoppas väl på det då.=)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Har faktiskt inte vart med och tippat från början så säg 2 av 8 kanske. Men hur många har ni andra prickat då :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: nope, 5-1 till frölunda har jag sagt, nu jäklar så sopar de isen ser ni ;)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: jaja men då så=) 2 av 11 är ju inte så illa; ) Som sagt, jag ifrågasätter VERKLIGEN inte er kompetens; ) Men bara så du vet så blir det 1-2..=)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: Få stryk mot assyriska kan hur man än vrider och vänder på det aldrig bli en prestation när man leder allsvenskan :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Nej men du måste ju hålla med om att det är en riktig prestation att på en och samma vecka få stryk med 0-5 , 0-4 och sedan vinna guldet efter 3-2 på bortaplan

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: hehe Häcken e fina grejer det :) Men vi har iaf inget lag som blir utspelade av Assyriska med 4-0 och sedan går och vinner SM Guld :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
65Selander: Det handlar om våran världsberömda expertpanel här på VF´s GB.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Skall du tala om baksida som håller på ett lag med namnet Häcken ;)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Ser inte till dig på "Tippa matchen" men jag ligger före en vilt jagande Danoj med 1p :-))

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Frasse: hahah nu e han kaxig han på baksidan igen :) Jag har faktiskt tippat 2 matcher rätt.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: MoK har prickat rätt två gånger. I kväll är det min tur. Om inte så tar någon av de andra pålitliga gossarna ansvaret för slutresultatet. Vi bara är så bra..... ;-)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK:
Med tnake på hur många rätt ni brukar ha så visst är man lite skeptisk ;)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru:

Hade du skrivit "Jönköping" och inte något annat så hade jag kanske inte tagit det på det sättet.

Hursomhelst så tycker jag att överkörning är ett rätt mastigt uttryck, även om ni var klart bättre. Vill du prata mer om matchen så är du varmt välkommen i HV's GB. :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Vaa betvivlar du min förmnåga att tippa :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: Minnet är lite kort men en av oss har alltid rätt.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Gillar att tetas :-)
Ta det inte sååå personligt

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Linnea: MoK har varit duktig några gånger :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k: Inte för att jag på något sätt förringar er kompetens, men har ni någonsin tippat rätt?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru:

Var fick du luft ifrån?
Jag nämde varken Färjestad eller HV i det där inlägget, som var en väldigt enkel fråga. Men det kanske var för svårt för dig?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Förlust tippas när man tror på en förlust. Vi tror aldrig på förlust därför har förlusttipsen lyst med sin frånvaro. Det frodas stor optimism bland personalen i expertpanelen

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dysso: Slickar du såren fortfarande efter överkörningen i Könjöping.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Dragan 2k:

Har expertpanelen tippat en enda förlust den här säsongen?

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Emma: Dragan är full av förhoppningar. Tonite's the night. Vi har ju för övrigt tippat vinst till Frölunda i expertpanelen och då blir det ju vinst...med 3-1 kan tilläggas.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
MoK: Bara inte Oscar A blir skadad igen!

Hoppas det blir vinst ikväll, men Frölunda brukar ju ha lite problem med Malmö på bortaplan tyvärr:-)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Vi överlevde Leksand som var värre förra året med att skapa skador men vi hoppas på det bästa :)

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: MIF är inte speciellt roliga att se på men de kämpar som vilddjur.
Önskar er trots allt all välgång ikväll utan för många skador.

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Svanru: Tja, det är lite svårt att säga så här på förhand. Malmö spelar ju tufft och tätt samtidigt som VF´s bortastatiatik inte är den bästa, även om trenden håller på att vända. Jag tror på Frölundaseger, och tipset är lagt. Men det kan nog bli ett och annat blåmärke i kväll....

Sv: MIF-FRÖLUNDA?
Klinth: Blir det tufft ikväll eller blir det som Bambi på hal is.

« · 310955 · »