« Föregående · 339717 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Norrena
Sannes: Nästa match kommer brynäs att spela bra i 59 minuter. Men det räcker inte. Måste tänka positivt. Vi ligger ju faktiskt 3a i tabellen. man kan inte ligga först jämt. Tror jag har blivit lite bortskämd efter förra säsongen.
Nu ska jag ta fram mina sparade GT och Aftonbladet från 8 April och läsa lite.
Nu ska jag ta fram mina sparade GT och Aftonbladet från 8 April och läsa lite.
Sv: Publiken
Dragan 2k:
Är ju 2000 fribiljetter till SSK matchen när det är lapp på luckan..
Ungdomar som kommer in gratis,, sen vill väl föräldrarna kanske gå i samma veva och pang,, knôkafullt,,
Samma som mot SSK förra året då alla som inte behövde använda suspensoar kom in gratis,,
Apråpå experttips så blir det 8-4 ikväll,, (3-0, 2-3, 3-1)
49-31 i skott,, (20-4, 12-14, 17-13)
Publik: 11.878
Är ju 2000 fribiljetter till SSK matchen när det är lapp på luckan..
Ungdomar som kommer in gratis,, sen vill väl föräldrarna kanske gå i samma veva och pang,, knôkafullt,,
Samma som mot SSK förra året då alla som inte behövde använda suspensoar kom in gratis,,
Apråpå experttips så blir det 8-4 ikväll,, (3-0, 2-3, 3-1)
49-31 i skott,, (20-4, 12-14, 17-13)
Publik: 11.878
Sv: Publiken
MoK:
Det "värsta" är att det kommer att vara mycket publik på dessa matcher i villket fall. Jag menar, det pekar ju på över 10.000 idag villket är fantastiskt. Sen e det utsålt mot SSK, och vinner vi idag och på Lördag så är det säkert slutsålt mot LHC med på Tisdag med. Ligger vi bara med i toppen så kommer vi att hamna närmare 11.000 i snitt än 10
Förresten, vi vinner idag med 5-0...
Det "värsta" är att det kommer att vara mycket publik på dessa matcher i villket fall. Jag menar, det pekar ju på över 10.000 idag villket är fantastiskt. Sen e det utsålt mot SSK, och vinner vi idag och på Lördag så är det säkert slutsålt mot LHC med på Tisdag med. Ligger vi bara med i toppen så kommer vi att hamna närmare 11.000 i snitt än 10
Förresten, vi vinner idag med 5-0...
Publiken
Kul som tusan att man har en publik som kommer till matcherna. Enligt uppgift i GP var det i morse 9000 sålda till kvällens drabbning....tyder på utsålt igen eller närapå i varje fall.
En liten fråga dock. Sämsta publiksiffran i år var när SSK kom på besök tidigare och då kom det 7000 något. Nästa SSK match är redan nu slutsåld. Frågan är...varför det? Jag menar det är skumt att det till den ena matchen inte kommer mer än 7000 medan man senare har den matchen slutsåld i förväg.
Har man dåligt samvete för att inte man inte kom senast det begav sig?
En liten fråga dock. Sämsta publiksiffran i år var när SSK kom på besök tidigare och då kom det 7000 något. Nästa SSK match är redan nu slutsåld. Frågan är...varför det? Jag menar det är skumt att det till den ena matchen inte kommer mer än 7000 medan man senare har den matchen slutsåld i förväg.
Har man dåligt samvete för att inte man inte kom senast det begav sig?
Sv: Frölunda-Linköping
Sannes: Har byggt en skohylla ute i garaget. Nu är den på plats och 2 timmars analyserande och sågande har gett mig ett mycket ovanligt resultat. Det blir 7-2. Klinth du missade Ströms mål. Han kommer nämligen att göra ett i morgon men det kunde ju inte du veta.
« Föregående · 339717 · Nästa »