« Föregående · 924412 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: VF - FBK
mok: Jag vill vara med och leka. Blir en svår match tror jag. Dock vinner vi med finfina 3-2.
Färjestad släpper inte in många mål och vi gör inte så många.
Därav 3-2 tipset.
Nu ska jag ner med min yngsta son och det blir en premiärmatch för honom. Och vilken premiärmatch att komma ner till.
Skulle då vara själva fan om vi torskar mot dem och han, likt min andra son, börjar hålla på dem.
Färjestad släpper inte in många mål och vi gör inte så många.
Därav 3-2 tipset.
Nu ska jag ner med min yngsta son och det blir en premiärmatch för honom. Och vilken premiärmatch att komma ner till.
Skulle då vara själva fan om vi torskar mot dem och han, likt min andra son, börjar hålla på dem.
Sv: TIK - VF
Danne_l: Det var en bra match i högt tempo där ert powerplay och vårt boxplay litegrann gav matchen ett ansikte. Ni hade ett antal (riktigt bra!) lägen men vårt boxplay (inkluderat furiöst kämpande bröder vid namn Andersson) höll i vanlig ordning riktigt hög nivå.
Ni borde skjuta mycket oftare än ni gör i PP för trycket ni skapar är imponerande! Ett mål idag på Kahnbergs direktskott, men sett till antalet lägen så borde ni allt gjort iaf nåt mål fler. Magnus mål kom väl till p.g.a att vi gick på knäna efter tre raka boxplay i tät följd. Oavgjort var som jag ser det ganska så rättvist. 2-2-målet kom väl till efter en rätt tveksam domarinsats (konsekvens, någon?) men unge herr Persson hade allt god anledning att få en ramsa även från ert håll (Ackeström) efter matchen. Oj vilket sorgligt kapitel till domare..
Kul att träffas, förresten! ;-)
Ni borde skjuta mycket oftare än ni gör i PP för trycket ni skapar är imponerande! Ett mål idag på Kahnbergs direktskott, men sett till antalet lägen så borde ni allt gjort iaf nåt mål fler. Magnus mål kom väl till p.g.a att vi gick på knäna efter tre raka boxplay i tät följd. Oavgjort var som jag ser det ganska så rättvist. 2-2-målet kom väl till efter en rätt tveksam domarinsats (konsekvens, någon?) men unge herr Persson hade allt god anledning att få en ramsa även från ert håll (Ackeström) efter matchen. Oj vilket sorgligt kapitel till domare..
Kul att träffas, förresten! ;-)
Sv: Frölunda - MoDo Hockey
Konceptet: Näe. Modo har sämre formkurva än Brynäs, det blir torsk och fiaskorubriker på lördag kväll.
Sv: Frölunda - MoDo Hockey
shinzawai: Tack för det. För oss var det en underbar match att beskåda. MoDo kommer igen - det har jag inga som helst tvivel om. Kanske får Färjestad lida för detta nästa match?
Sv: Frölunda - MoDo Hockey
Konceptet: Grattis till en bergsäker seger ikväll. Jag vet inte om det var Modos impotens som gjorde VF bra, tvärtom eller en kompromiss, men vi var chanslösa och det var ett HÅN att det var målmässigt jämnt så länge som det var.
Lycka till i fortsättningen.
Lycka till i fortsättningen.
« Föregående · 924412 · Nästa »
"Skulle då vara själva fan om vi torskar mot dem och han, likt min andra son, börjar hålla på dem."
Jag är på plats ikväll, så håll ordning på ungen så att han inte irrar bort sig och återkommer som ett FBK-fan. :-)