« Föregående · 968969 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda HC - Mora IK
Stigsson:
Ja det vore ju hemskt om ett träd över spåret stoppade ert tåg:)
Hur som helst kul med lite bortafans på plats också. Kanske kan göra en normalt sett avslagen match lite roligare. Jag läste något om tre raka segrar för Mora i Scandinavium. Får väl hoppas den sviten stannar vid just tre.
Frölunda vinner med 6-1.
Ja det vore ju hemskt om ett träd över spåret stoppade ert tåg:)
Hur som helst kul med lite bortafans på plats också. Kanske kan göra en normalt sett avslagen match lite roligare. Jag läste något om tre raka segrar för Mora i Scandinavium. Får väl hoppas den sviten stannar vid just tre.
Frölunda vinner med 6-1.
Frölunda HC - Mora IK
Tänkte passa på eftersom man inte får så många chanser att starta trådar i den här gästboken.
Vi ses på lördag när jag och ca 230 andra Morafans kommer ner till Göteborg med chartertåg. Hoppas nu bara inte att stormen som hotar era trakter skapar några problem för resan.
Vi ses på lördag när jag och ca 230 andra Morafans kommer ner till Göteborg med chartertåg. Hoppas nu bara inte att stormen som hotar era trakter skapar några problem för resan.
Sv: Timrå IK - Frölunda
Snoop: Kan vi hålla tätt de första 58 minuterna har vi kanske chansen att knipa en högst oförtjänt poäng.
Sv: Timrå IK - Frölunda
Snoop: Jo, jag förstår att du försöker att framställa Timrå som laget med sämre förutsättningar i denna match. Men tre skadade spelare, varav en av de väl knappt representerat Timrå på isen denna säsong, det är väl nästan fullt lag om man jämför med fjolåret för er. Sedan har väl Frölunda fantastiskt god statistik mot Timrå i Eon Arena de senaste säsongerna, eller något sånt. Och så ligger ju Frölunda långt före Timrå i tabellen.
Sv: Timrå IK - Frölunda
Snoop: ja det är jag. Man måste ju få komentera det man vill komentera. Ser ju på översikten så jag ser alla inlägg som kommer in.
Sv: Timrå IK - Frölunda
Vinner ni inte mot oss med dom skador och skit vi har så äre ju bara för er att lägga ner säsongen, kvällens match ska ni bara vinna.
Goa Gubbar!
Hej hemma i kalla Sverige. Har gatt omkring med en Frolunda troja pa min vackra=)brunbranda,nja snarare roda kropp pa stranden i Patong,tala om att man blivit uppskattad=)...Trots att mitt hjarta klappar for Timra,men ikvall vinner VF klart med 5-1...Jampa i Patong( 35 grader varmt),med rotterna i Timra,nu boende i Goteborg(Sveriges framsida no 1)..Undrar varfor jag gatt omkring med den trojan har????Naturligtvis "GOA GUBBAR aldrig hata bara aelska"
Sv: Timrå IK - Frölunda
Hej allihopa någon som är sugen att åka vasaloppet? På Åmåsängsgården kan ni bo under vasaloppet! Perfekt och lugnt och skönt. Var där förra året själv så jag vet vad jag talar om! Ett tips bara telefonnummer längst ned om ni är intresserade? Åmåsängsgården är också bara 2 km från Mora centrum!
Tel: 042-13342
Och lycka till med vasaloppet allihopa!
Adress: Åmåsängsvägen 100
E-post: [email protected]
Tel: 042-13342
Och lycka till med vasaloppet allihopa!
Adress: Åmåsängsvägen 100
E-post: [email protected]
Länkar:
http://www.moralife.com
http://www.moralife.com
Sv: Timrå IK - Frölunda
Klinth: Hehe ja men då förstår ja.. Hade man varit me på den kursen så skulle de inte vara nå problem med nåt! :)
Sv: Timrå IK - Frölunda
Uddan: Japp, man lägger sig bara på rosa moln och drömmer välden underbar. Gick en kurs hos DiLeva som var väldigt mentalt befriande och stimulerande :-)
« Föregående · 968969 · Nästa »
Äntligen, det var länge sedan! :)
5-2 då ;-)