« Föregående · 174578 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: harald
Dragan 2k: japp det var det, så JÄVLA patetiskt av tv4 att inte nämna vårat publiksnitt eller den publiken vi hade ikväll, över 11.000 som vanligt, istället fokuserar dom på djurgårdens kassa publiksiffror, vem fan bryr sig, ursäkta språket, jag borde lärt mig att "difkväll" bara fokuserar på ett visst lag.
GöTT E DET!
Hur gött va det inte att vinna idag då!!!??? Hade vart tungt med en förlust inför jullovet. O helnöjd e jag - Henke stod o va grymt bra. Men varför känns det som att VF alltid spelar mot domaren. FBK har alltid domaren med sej men aldrig VF.
WOW!!!
Helt underbart!!!!!Matchen var så bra, och Frölunda visade verkligen vilket lag som är bäst i Sverige.
Det var också härligt att se Henke i målet, han var jättebra!!Var kul när han blev interjuvad efteråt och han sa att han tyckte att det skulle bli jätte kul att spela i Tre Kronor, att han längtade dit. Skönt att det finns några spelare som ställer upp för landslaget
Det var också härligt att se Henke i målet, han var jättebra!!Var kul när han blev interjuvad efteråt och han sa att han tyckte att det skulle bli jätte kul att spela i Tre Kronor, att han längtade dit. Skönt att det finns några spelare som ställer upp för landslaget
Matchen
Nyss hemkommen från hockeytemplet där över 11.000 själar hejjade fram frölunda till ännu en seger.
Fan va skönt det var att se magnus kahnberg idag, han lyckades med precis allt, var bara en tidsfråga innan det skulle lossna för honom.
Tolsa däremot är ovanligt blek, men det tar han igen nu över juluppehållet.
Frölunda var det klart bättre laget sett över hela matchen, efter första perioden skulle man satt dit en 2-3 puckar på alla lägen, men stefan liv var omutlig ett tag där.
Jag citerar "LG" på radiosporten "Frölunda håller en överlägsen klass" , och vet du vad LG, för en ggn's skull håller jag med dig!
FORZA FRÖLUNDA!
Fan va skönt det var att se magnus kahnberg idag, han lyckades med precis allt, var bara en tidsfråga innan det skulle lossna för honom.
Tolsa däremot är ovanligt blek, men det tar han igen nu över juluppehållet.
Frölunda var det klart bättre laget sett över hela matchen, efter första perioden skulle man satt dit en 2-3 puckar på alla lägen, men stefan liv var omutlig ett tag där.
Jag citerar "LG" på radiosporten "Frölunda håller en överlägsen klass" , och vet du vad LG, för en ggn's skull håller jag med dig!
FORZA FRÖLUNDA!
Sv: Kung Khanberg
BORÅSINDIAN: Det var en bra match som grabbarna genomförde, jag såg visserligen bara sista perioden men jag tycker att det var bättre fart på grabbarna idag än tidigare matcher.
Kahnberg grabben har verkligen kommit in i ett bra flyt, sen så var väl hans tredje mål en klar offside men sånt som kan hända, tur att det inte gällde mer utan var "bara en match i högen".
Och så var det dags för en landslaget igen, nu hoppas jag bara att våra grabbar kommer tillbaka friska och hela.
Kahnberg grabben har verkligen kommit in i ett bra flyt, sen så var väl hans tredje mål en klar offside men sånt som kan hända, tur att det inte gällde mer utan var "bara en match i högen".
Och så var det dags för en landslaget igen, nu hoppas jag bara att våra grabbar kommer tillbaka friska och hela.
Kung Khanberg
Vilken match, härligt spel från frölunda, Lunkan var outstanding i målet. Jag säger bara KHANBERG 3 mål, nu ska det väl äntligen lossan rejält i målskyttet för honom. Nu går vi till jil ippehåll som värdiga serie ledare.
FORZA FRÖLUNDA
FORZA FRÖLUNDA
Sv: Nu tar vi dom!!
rayar: Det är klart!!!!!Jag är inte direkt oroad för HVs klack heller. Nu är det vi som har hemma plan
Nu tar vi dom!!
Nu tar vi dom!!!!Ikväll gäller det!!Ska bli jättekul att se matchen. Hoppas att jag kan komma tillbaka hit ikväll, glad över en Frölunda vinst
Sv: Årets hemvändare
MoK GG: äh. såklart inte, han har ju impat hårt på de flesta här =) iaf hockey freaks hehe, han fick ingen såpn här uppmärksamhet innan han drog så han är väl också en sån här "late-bloomer" som johnsson :)
vår publik
saxat från aftonbladet idag från mats wennerholms krönika ang publiken i elitserien.
"Frölunda har elitseriens bästa publikssiffror och en hängiven publik som stöttar sitt lag i alla lägen. När det är match i Scandinavium hörs det en kilometer bort."
Man kan ju inte mer än att hålla med :-)
"Frölunda har elitseriens bästa publikssiffror och en hängiven publik som stöttar sitt lag i alla lägen. När det är match i Scandinavium hörs det en kilometer bort."
Man kan ju inte mer än att hålla med :-)
Sv: ???
lifälskare: Men sluta älta nu. Vi har lagt detta bakom oss för längesen, borde du också göra. Var nöjda med att ni vann iaf!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
???
Vad är detta??? matchen mellan leksand o frölunda, vad tänker ni med? i första perioden tacklar joel ner micke pettersson bakifrån, anfallet efeter dras TVÅ leksandsspelare ner och vad händer??? jo ingenting... så sluta klaga på domarn!!! ni är ett topplag i elitserien som spelar den finaste hockeyn, ta inte bort den stämpeln med att börja klaga på domarn!!! snälla...
Årets hemvändare
på www.gp.se (www2.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=104) kan man i högra menyn rösta på årets hemvändare där vår allas kära Oscar Ackeström är med på listan :) ja tycker vi alla borde gå in och lägga rösten där på han!
Sv: Örebroare som älskar Frölunda
Piraterna: Japp idag vinner vi=) det borde va henke som står för det var väl norrena förra matchen, menmen vi får väl se!
Örebroare som älskar Frölunda
Match på canal+ ikväll,hoppas man kan glömma förlusten iLeksand och ta revanch för när vi mötte HV senast då det blev förlust.Vem står ikväll,Henke eller Norrena?Tror vi vinner iett fullsatt Scandinavium.
FRÖLUNDA MOT SM-GULD!!!
FRÖLUNDA MOT SM-GULD!!!
« Föregående · 174578 · Nästa »