« Föregående · 175588 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
liepins: Vad var skämtet dÅ?? Jag vågar inte gissa på vad det var. alla tolkar ju saker olika
Sv: Scandinavium
skalpjägaren:
Såna funderingar kan bara komma efter en att man sett en match, och detta var första gången där jag faktiskt hörde VF klacken särskilt mycket (mest beroende på att NBS var nere förra matchen och jag stod på sektion M då också). Jag kan lova dig att jag hade haft exakt samma fråga om HV hade vunnit matchen. Du tolkning att man inte får ställa frågor när man förlorar får du stå för på egen hand.
Såna funderingar kan bara komma efter en att man sett en match, och detta var första gången där jag faktiskt hörde VF klacken särskilt mycket (mest beroende på att NBS var nere förra matchen och jag stod på sektion M då också). Jag kan lova dig att jag hade haft exakt samma fråga om HV hade vunnit matchen. Du tolkning att man inte får ställa frågor när man förlorar får du stå för på egen hand.
Sv: Scandinavium
Dysso: Nja, inställningen är väl snarare den att du efter förlusten funderar på hurvid GG skrikit "hata HV" eller inte. Inget större bevis på att man är god förlorare...
Men, men, du behöver inte svara...
Men, men, du behöver inte svara...
Sv: Scandinavium
skalpjägaren:
Du har din inställning klar så jag tänker inte försöka debatera det här, för det känns rätt meningslöst. Jag lämnar det vid att du får tolka det precis hur du vill. Jag har hursomhelst inte för vana att klaga efter förluster, men det kanske var ett oerhört klagomål att skriva att ljudnivån var bra och att VF var det bättre laget.
Du har din inställning klar så jag tänker inte försöka debatera det här, för det känns rätt meningslöst. Jag lämnar det vid att du får tolka det precis hur du vill. Jag har hursomhelst inte för vana att klaga efter förluster, men det kanske var ett oerhört klagomål att skriva att ljudnivån var bra och att VF var det bättre laget.
Sv: Scandinavium
Dysso: Jodå, jag har läst hela tråden, och jag blev inte direkt förvånad av inlägget efter vår seger...
Sen kan man ju alltid försöka lindra det hela genom att be om ursäkt...
Sen kan man ju alltid försöka lindra det hela genom att be om ursäkt...
Sv: Scandinavium
skalpjägaren:
Men SNÄLLA, kan du sluta lägga ord i munnen på mig? I inläggen efter fick jag veta att det inte var Hata HV dom skrek, utan Krossa HV, och så var det bra med det. Vad är det du vill säga egentligen?
Jag förstår inte varför du vänder taggarna utåt direkt istället för att läsa hela inlägget/tråden istället...
Men SNÄLLA, kan du sluta lägga ord i munnen på mig? I inläggen efter fick jag veta att det inte var Hata HV dom skrek, utan Krossa HV, och så var det bra med det. Vad är det du vill säga egentligen?
Jag förstår inte varför du vänder taggarna utåt direkt istället för att läsa hela inlägget/tråden istället...
Sv: Scandinavium
Dysso: Jahaaa.....????? Men ok, för din skull. Det som vissa enskilda individer gör tycker jag inte att man kan lasta en hel klack för. Men det kanske ni gör...?
Sv: Scandinavium
skalpjägaren:
Om du nu hade orkat läsa mitt inlägg så hade vi sluppit ta den här diskussionen, men ok. Anledningen till att jag överhuvudtaget tog upp det var att Goa Gubbar kör sin "Bara älska" stil, vilket tycks väldigt viktigt för dom. Jag skrev att JAG personligen har skrikit ramsor med hata i utan att tycka det är fel, och det gör även NBS med jämna mellanrum.
Om du nu hade orkat läsa mitt inlägg så hade vi sluppit ta den här diskussionen, men ok. Anledningen till att jag överhuvudtaget tog upp det var att Goa Gubbar kör sin "Bara älska" stil, vilket tycks väldigt viktigt för dom. Jag skrev att JAG personligen har skrikit ramsor med hata i utan att tycka det är fel, och det gör även NBS med jämna mellanrum.
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
Frölunda85: Hehe..visste att du inte skulle förstå den och ställa frågan.
Var bara ett litet skämt...
PartyGrabbar>> Varför håller du på som du gör? Får du ingen uppmärksamhet hemma eller?
Var bara ett litet skämt...
PartyGrabbar>> Varför håller du på som du gör? Får du ingen uppmärksamhet hemma eller?
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Hej Danjo!
Skall vi leka lite?
Denna gången kan du få vinna... Men inte nästa....
Jag har mixat lite idag....
Jag tog Fina Grabbar + Party Hard sedan delade jag det med 2 och fick ett nytt namn.... Party Grabbar....
Denna gången kan du få vinna... Men inte nästa....
Jag har mixat lite idag....
Jag tog Fina Grabbar + Party Hard sedan delade jag det med 2 och fick ett nytt namn.... Party Grabbar....
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
MoK GG: Jo,det är sant. men själv tycker jag ändå att Färjestads publiken hörs ganska bra, men jag har aldrig varit där. Men jag ska åka dit nästa match Frölunda och Färjestad spelar mot varandra där.
Både HV klacken och andra klackar har nog många hat ramsor om Frölunda, så det går nog jämt upp att vi har några om dom också
Både HV klacken och andra klackar har nog många hat ramsor om Frölunda, så det går nog jämt upp att vi har några om dom också
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
Frölunda85: Tack tack...hur mycket vill du ha?=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
Frölunda85: Klagar på trycker i scandinavium kan man faktiskt göra då det kan bli bättre men visst är det bra. Det stora arenan dödar ju en dle ljud om man säger så. Färjestad... har du vart där nångång? Har du vart där när FBK ligger undeR? Sicka medgångsupportrar och grinigare supportrar än HV71 fansen får man leta efter spm visslar och buar så fort en HV spelare ramlar. Men där brukar det vara rätt bra liv dock är sittplats lite sega i Jönköping.
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
liepins: Ett lussetpg ja... ja vi klarar det mesta i BB så varför inte :)
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
MoK GG: En komplimang förstås!!!!
Vet du varför några klagar på trycket i scandinavium??Jag tycker att vi har det bästa trycket och bästa fansen i hela elitserien. Sedan kommer Färjestad och kanske HV71
Vet du varför några klagar på trycket i scandinavium??Jag tycker att vi har det bästa trycket och bästa fansen i hela elitserien. Sedan kommer Färjestad och kanske HV71
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
liepins: Du skulle passa bra, som en bra förebild för alla Frölundaiter
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
MoK GG: Tänkt dig Bad Boys i ett Luciatåg på sjukhemmen!=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Scandinavium
Dysso: Jag sitter alltid på T när jag går dit.. även där kan det låta som Hata... :o)
Sv: Scandinavium
FreddanVF:
Det var därför jag slängde med ursäkten direkt, inte helt lätt att avgöra exakt vad dom skriker. Speciellt inte från sektion M... :)
Det var därför jag slängde med ursäkten direkt, inte helt lätt att avgöra exakt vad dom skriker. Speciellt inte från sektion M... :)
Sv: Scandinavium
Dysso: Krossa HV kan i allt ljud ibland låta som Hata HV. Har själv funderat om dom sjunger hata. Men det vet jag att dom inte gör :)
Sv: Scandinavium
Apropå ljudnivån mot HV .. Som jag kan hålla med om var mycket bra (tufft att köra vågen, även om den kanske inte blev helt lyckad), så tyckte jag mig höra något märkligt från Goa Gubbar.
Var det inte "Hata HV" ett par gånger, eller hörde jag så fel?
Om det var det så tycker jag det är lågt, inte för att jag personligen aldrig skrikit "Hata Djurgårn!" eller något liknande, utan för att Goa Gubbar är så jävla noga med att dom bara älskar..
Hörde jag fel ber jag givetvis om ursäkt redan nu. =)
I övrigt kan jag bara säga grattis till segern, sett till hela matchen var ni det bättre laget. Viss tur med domslut men sånt där jämnar ut sig i längden... Vi möts igen efter jul! Hoppas på en lika tuff match då, med lika mycket ös i Scandinavium.
Var det inte "Hata HV" ett par gånger, eller hörde jag så fel?
Om det var det så tycker jag det är lågt, inte för att jag personligen aldrig skrikit "Hata Djurgårn!" eller något liknande, utan för att Goa Gubbar är så jävla noga med att dom bara älskar..
Hörde jag fel ber jag givetvis om ursäkt redan nu. =)
I övrigt kan jag bara säga grattis till segern, sett till hela matchen var ni det bättre laget. Viss tur med domslut men sånt där jämnar ut sig i längden... Vi möts igen efter jul! Hoppas på en lika tuff match då, med lika mycket ös i Scandinavium.
Sv: Scandinavium
MQ: Scandinavium går att få bra ljud i men då får det vara mycket folk och alla skriker. För stort annars... tyvärr.
Sv: Scandinavium
MQ: Mmmmm. Borgen mot Luleå väcker minnen. F-n vilket tryck det var där inne. Hockeyextas.
Scandinavium
Högsta ljudnivån hittills iår i Scandinavium idag. Ett Scandinavium som var sisådär halvbesatt. Mer underhållning att titta på Frölunda Hockey men mer tryck på publiken när man ser på fotboll. Tänk om den stämningen funnits i Scandinavium när VF spelar, vilken känsla...
Överlag så är Scandinavium faktiskt en arena med lysande akustik, synd bara att det inte vrålats på allvar där sedan tidiga 90-talet. Borgen mot Lule däremot var lysande som en ljudkuliss att träda in i.
Överlag så är Scandinavium faktiskt en arena med lysande akustik, synd bara att det inte vrålats på allvar där sedan tidiga 90-talet. Borgen mot Lule däremot var lysande som en ljudkuliss att träda in i.
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
remes: Lucia... fan skall det vara en komplimang eller förolämpning mot alla andra lucior ? :)
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
Hockeymillis: Tack tack...väldigt snällt sagt..hehe
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
liepins: Tycker du skulle passa utmärkt! =)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
Frölunda85: Svårt att se mig som Lucia..men vad gör man inte:)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
Jens: tycker steen kan va lucia & lunkanbröderna tomtar. går ju ändå knappt att skilja de åt :)
Sv: Frölundas Hockeysnack LUCIA!
remes: he he, det går ju lite trögt. Men vi har en röst på varje i alla fall. Får se vad som händer.
Kom igen och rösta nu då alla frölundaiter
Kom igen och rösta nu då alla frölundaiter
Sv: Frölunda-Brynäs IF 23/1-03
70 Rodrigues: hm, du kan ju fråga mok, annars tror jag det är den restaurangen som ligger snett mittemot scandinavium, kommer bara inte ihåg vad den heter nu, hehe.
Men fråga mok så går det säkert att ordna.
Men fråga mok så går det säkert att ordna.
Frölunda-Brynäs IF 23/1-03
Hallå! Jag ska till Götet den 23/1 för att titta på matchen och jag undrar vad man går för att ta sig en bärs tillsammans med er Frölunda fans innan match, om man är välkommen vill säga? Ha en trevlig Lucia!
Sv: Súmmering av första halvan
Party Hard: HAHA, nu gjorde du bort dig party hard, eller ska jag kanske säga "fina grabbar2 som du hette förut?
Sv: Súmmering av första halvan
danoj:
Får jag inte så mycket uppmärksamhet hemma??? Jaja tro vad du vill...
Jag bor ju inte på en gästbok som du i alla fall...
Får jag inte så mycket uppmärksamhet hemma??? Jaja tro vad du vill...
Jag bor ju inte på en gästbok som du i alla fall...
Sv: Súmmering av första halvan
Party Hard: nått fel är det ju på dig iaf, och nu vet jag också vem du är, för visst hade du et tnick här för nåra dar sen?
Eftersom du lägger så mycket möda på att få uppmärksamhet här så kan du inte få så mycket uppmärksamhet där hemma, hur känns det?
Eftersom du lägger så mycket möda på att få uppmärksamhet här så kan du inte få så mycket uppmärksamhet där hemma, hur känns det?
« Föregående · 175588 · Nästa »