« Föregående · 181838 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Norrenas revansch
skalpjägaren: Jo visst gör även ha misstag. Men han släpte ju bara in ett mål mot HV. Angående Lhc matchen så tror jag att ES vill ha bort ful heter med att mv flyttar buren med filt. En gisning från min sida bara jag vet ej i denna fråga
Sv: Norrenas revansch
skalpjägaren: Två minuters utvisning gäller om buren flyttas, FÖRUTOM under de två sista minuterna v matchen eller under sudden. Då är det straff.
Norrena klantig? Näää=)
Norrena klantig? Näää=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Norrenas revansch
jampa61: dom flesta har jag lagt beslag på men om du frågar snällt kanske jag kan överväga att "låna" ut några, hehe :)
Sv: Norrenas revansch
gud: Nu sporten på 4.an.Klart jag kommert till bästkusten och umgås med alla underbara Göteborgare,hoppas det finns några trevliga honor med då"ler".
Sv: Norrenas revansch
Jo: Ja, fast att skänka bort seger i Linköping är ju också en bedrift, samt att ge bort 1-1 måleyt till HV.
På tal om lhc-matchen, är det nåt nytt med straff om mv flyttar buren? Kommer ihåg förra säsongen hemma mot mif, då en av deras spelare flyttade buren just när Carna sköt in 4-0. Då blev målet bortdömt och spelaren fick 2 min...
På tal om lhc-matchen, är det nåt nytt med straff om mv flyttar buren? Kommer ihåg förra säsongen hemma mot mif, då en av deras spelare flyttade buren just när Carna sköt in 4-0. Då blev målet bortdömt och spelaren fick 2 min...
Sv: Norrenas revansch
jampa61:
din gamla hund...
Stabilt är det efter 7/1
givitvis seger för mitt lag då...;0)
den 13/2 räknar jag kallt med att du
besöker vackra Göteborg igen...
din gamla hund...
Stabilt är det efter 7/1
givitvis seger för mitt lag då...;0)
den 13/2 räknar jag kallt med att du
besöker vackra Göteborg igen...
Sv: Norrenas revansch
skalpjägaren: Det är ju inte så dåligt att vara klantig och ändå vara en av ES bästa målvakter det tycker jag är en rätt bra bedrift *ler*
Sv: Norrenas revansch
liepins: Ja det känns tryggt för spelarna när dom har en bra burväktare. Och det känns jävligt skönt som fans att veta att vi har inte bara en utan två bra målvakter
Sv: Norrenas revansch
Dragan 2k: Ja den med...o elitseriens bästa anfallsbesättning....o tränare=)
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: Norrenas revansch
Liepins: japp. Och elitseriens bästa backbesättning. Kan vara guldvärt i ett slutspel.
Norrenas revansch
Underbart att Norrena äntligen kunde visa att han är en jävligt duktig målvakt.
Känns jävligt skönt att ha elitseriens två båsta burväktare i VF!
Känns jävligt skönt att ha elitseriens två båsta burväktare i VF!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Sv: 2-1
danoj: Mmmm. Känns som svackan är över. I varje fall om man ser vad texttv skrev om matchen. Radiosporten lyste med sin frånvaro när det gäller Frölunda-Hv rapporteringen. Hördes nästan ingenting om sista perioden.
Mif borta och Timrå borta härnäst. Tunga matcher. Men det blir väl sex poäng.
Gott nytt på er.
Mif borta och Timrå borta härnäst. Tunga matcher. Men det blir väl sex poäng.
Gott nytt på er.
Mariusz Cherkawski
Hoppas gubbarna "där uppe" ser att vi vill ha Marre i Frölunda så snart som möjligt! Ring honom innan han drar till Stockholm! Han tröttnar snart på farmarlagsspel!
-Martin
-Martin
AHHHHHH HÄLP!
hej alla trogna!!
jag har legat i koma i ett jävla tag nu och har missat det mästa innom frölunda sedan många veckor till baka!!! ajg behöver en redogörelse !
jag har legat i koma i ett jävla tag nu och har missat det mästa innom frölunda sedan många veckor till baka!!! ajg behöver en redogörelse !
Sv: Tjena, Vill veta vem som står i mål i VF
Jo: Sorry ta bort ett http:// så går det bra fick visst med två i all iver Gott nytt
Sv: Tjena, Vill veta vem som står i mål i VF
danoj: Gott nytt år på er alla hockey fans och läs dena länk och njut GOTT NYTT ÅR
Sv: Tjena, Vill veta vem som står i mål i VF
Babar: detsamma.
Sen hade aftonbladet betygsatt våra kära coacher runt om i landet, våran egen conny och lillkenta kammade hem full pott i betygskalan, se länktips.
Sen hade aftonbladet betygsatt våra kära coacher runt om i landet, våran egen conny och lillkenta kammade hem full pott i betygskalan, se länktips.
« Föregående · 181838 · Nästa »
Fast egentligen kan man ju inte skylla allt på Norrena. Vad gör man utan klubba, eller när du får 2(!) fria HV-spelare på rad mot dig... de är ju trots allt ett lag...