« Föregående · 210311 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Henke pratar
Dragan 2k:
Håller med dig om det där med att journalisterna kan riktar han till att svara så.
Håller med dig om det där med att journalisterna kan riktar han till att svara så.
Sv: Henke pratar
danoj:
Jag tror att Henke är väldigt fokuserad på vad som är väsentligt just nu och då framför allt slutspelet, men samtidigt så måste man ha lite framförhållning...det är inte långt kvar på säsongen och självklart så tänker han mycket på vad som kommer sen.
Jag tror att Henke är väldigt fokuserad på vad som är väsentligt just nu och då framför allt slutspelet, men samtidigt så måste man ha lite framförhållning...det är inte långt kvar på säsongen och självklart så tänker han mycket på vad som kommer sen.
Sv: Henke pratar
Dragan 2k:
Personligen tror jag inte att sammanhållningen i laget påverkas så jättemycket av att han går ut med detta.
Jag har förstått att jag är den enda som inte stör mig så överdrivet mycket på att Henke går ut i media och "glappar".
Jag tycker mest att det kommer vara fruktansvärt trist om han sticker för han är min favorit i Frölunda och vi behöver ha kvar honom.
Men just att han går ut och pratar om vad som kan hända nästa säsong känns inte så farligt ändå...vi vet ju alla som sagt hur det ligger till ändå.
men jag kan förstå om Conny och ledningen kanske inte blir så jätteglada.
Personligen tror jag inte att sammanhållningen i laget påverkas så jättemycket av att han går ut med detta.
Jag har förstått att jag är den enda som inte stör mig så överdrivet mycket på att Henke går ut i media och "glappar".
Jag tycker mest att det kommer vara fruktansvärt trist om han sticker för han är min favorit i Frölunda och vi behöver ha kvar honom.
Men just att han går ut och pratar om vad som kan hända nästa säsong känns inte så farligt ändå...vi vet ju alla som sagt hur det ligger till ändå.
men jag kan förstå om Conny och ledningen kanske inte blir så jätteglada.
Sv: Henke pratar
Hockeymillis: Jo förvisso, men det gäller att fokusera på vad som är väsentligt just nu, och det är inte vad som händer EFTER säsongen som är väsentligt nu, all fokusering ska läggas på stundande slutspel.
Sv: Henke pratar
danoj: Ja men vad spelar det för roll undrar jag bara?
Det som han säger kommer ju inte som någon chock direkt...alla vet ju hur det ligger till ändå..eller?
Det som han säger kommer ju inte som någon chock direkt...alla vet ju hur det ligger till ändå..eller?
Sv: Henke pratar
Hockeymillis: Man gör inte så om man är rutinerad, dom flesta som får frågan "vad händer med dig nästa säsong?" brukar vänta tills serien/slutspelet är över, titta på norrena, han lär ju va besviken på sin situation iom att han inte ses som given förstamålis, men han säger ingenting, det tyder på rutin.
Sv: Henke pratar
Hockeymillis: Gäller att hålla fokus på årets säsong och inte börja spekulera i nästa säsong. Det kan man ta efter SM-guldet. Tror knappast det är positivt för laget och dess sammanhållning att en spelare går ut i media och säger får jag chansen sticker jag oavsett spel i NHL eller farmarlaget.
Det kan även vara så att Henke försöker sätta press på Frölunda inför nästa säsong. Om detta är fallet är det helt fel forum att göra det.
Sedan kan det också vara att han blivit riktad av journalisten att svara på det sätt han gjort.
Hur som helst bör Henke varje fall vara kvar åtminstone ett år till i elitserien. Han är grymt duktig men har lite kvar att lära.
Det kan även vara så att Henke försöker sätta press på Frölunda inför nästa säsong. Om detta är fallet är det helt fel forum att göra det.
Sedan kan det också vara att han blivit riktad av journalisten att svara på det sätt han gjort.
Hur som helst bör Henke varje fall vara kvar åtminstone ett år till i elitserien. Han är grymt duktig men har lite kvar att lära.
Sv: Henke pratar
danoj: Jag förstår inte detta tjatet om att Henke går ut i Media och pratar om vad som kanske händer nästa säsong. Tycker att det förstoras upp alladeles för mycket...vad spelar det för roll egentligen?
Sv: Henke pratar
Jaså har sladdrat i media nu igen. Tror inte att Conny och ledarstaben är överförtjusta i detta och det lär man nog ta ett snack om.
Sv: Henke pratar
danoj: Ja se på Norrena. Han är lika missnöjd han men är rutinerad nog att hålla tyst iaf. Sånt här som gör att jag hellre ser Norrena som förstakeeper...
Sv: Henke pratar
liepins: Ett rätt tydligt tecken på hans ålder, tyvärr, han är en förbannat bra målvakt, en av mina favoritspelare i vf, men man får inte hålla på att gå ut i media såhär inför slutspelet och skapa hysteri, det tar man efteråt!!
Henke pratar
Så har det hänt igen. Henke har lättat sitt hjärta i media. När ska han lära sig att man håller käft inför de gamarna?!
I dagens GT säger han att om Rangers vill ha honom sticker han efter säsongen..oavsett om det blir spel i farmaligan eller NHL.
Se nu för fan till att göra klart med Henke fort som satan eller se till att behåll Norrena!
I dagens GT säger han att om Rangers vill ha honom sticker han efter säsongen..oavsett om det blir spel i farmaligan eller NHL.
Se nu för fan till att göra klart med Henke fort som satan eller se till att behåll Norrena!
Länkar:
http://www.sportzonen.com
http://www.sportzonen.com
Players next season
Hej! I`m a girl from berlin (germay). I have a website over the swedish hockey, but only in german.
My english is not so good, i hope you understand me.
Now i have a question!
Which players have already a contract for the next season? Are players they not stay in our team, where it then plays? (klara or Rykten).
When you can help me, please send me a mail to my accornt: [email protected]
Tack så mycket
www.schwedenhockey.de -> the first page over swedish hockey in german!!!
My english is not so good, i hope you understand me.
Now i have a question!
Which players have already a contract for the next season? Are players they not stay in our team, where it then plays? (klara or Rykten).
When you can help me, please send me a mail to my accornt: [email protected]
Tack så mycket
www.schwedenhockey.de -> the first page over swedish hockey in german!!!
Länkar:
http://www.schwedenhockey.de
http://www.schwedenhockey.de
Intervju med Henke.
Jepp som sagt, följ länktipset för att läsa intervjuven med sveriges bästa målvakt.
Sv: Vf-Tik
Samen: Vad sägs om att släppa matchen nu. Det var länge ett tag sedan matchen gick. Tror inte att någon av supportrarna till vare sig Leksand eller Frölunda är nöjda med den matchen när det gäller underhållningen. Vi är givetvis nöjda med poängen.
Men som sagt. Kämpa vidare mot er slutspelsplats så kanske vi möta framåt i en eventuell kvartsfinal. Att sitte och sia hur den serien går nu är meningslös. Ta er dit först så kan vi ta en sådan match senare.
I vår gästbok försöker vi hålla en någonlunda seriös form av diskussion. Vad som sägs i andra forum är ingenting du kan belasta oss för. Ta itu med det på det forumet istället. Detta skapar enbart onödig irritation mellan våra supporterskaror.
Men som sagt. Kämpa vidare mot er slutspelsplats så kanske vi möta framåt i en eventuell kvartsfinal. Att sitte och sia hur den serien går nu är meningslös. Ta er dit först så kan vi ta en sådan match senare.
I vår gästbok försöker vi hålla en någonlunda seriös form av diskussion. Vad som sägs i andra forum är ingenting du kan belasta oss för. Ta itu med det på det forumet istället. Detta skapar enbart onödig irritation mellan våra supporterskaror.
Sv: Vf-Tik
Samen: jag kan inte ansvara för hans handlingar men han hade iaf anledning till att vara lite kaxig du kommer här lite då då och skriver patetiska saker som:
"ni åker ut i kvarten"
"Göteborg e sveriges rövhåll"
"jag har aldrig gillat folk fårn götet"
TRO JAG DET SÅ SNÄLL OCH TREVLIG SOM DU ÄR.
"ni åker ut i kvarten"
"Göteborg e sveriges rövhåll"
"jag har aldrig gillat folk fårn götet"
TRO JAG DET SÅ SNÄLL OCH TREVLIG SOM DU ÄR.
« Föregående · 210311 · Nästa »
Men men, jag vet inte själv hur jag hade reagerat om jag hade vart i samma sits som honom, så vad vet jag :)
I övrigt är Henke sveriges överlägset bäste målis.
VI HAR HENKE DET HAR INTE NI!!!