« Föregående · 244832 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Jens Karlsson djävla hjälte
nallen71:
Ni kommer förlora ändå. Tål ni inte en tackling så är det lika bra ni ger upp.
Ni kommer förlora ändå. Tål ni inte en tackling så är det lika bra ni ger upp.
Sv: Byt målvakt
nallens71: Nä, dags för andra perioden... Timrå blir utspelad denna period..de har ju inte skapat nått av egen kraft förutom sista målet...
Sv: Byt målvakt
nallens71: Lärking har tappat matchen..hoppas han hittar tillbaka igen....*dunkar huvudet i väggen*
Sv: iwm's tråd
iwm: Ja den tråden har inte i detta forumet att göra. sicken snubbe han var ju däckad innan han åkte i plexit ju. Go jensa fortsätt med det tuffa spelet.
Sv: NHL stämning
FreddanVF: Låter som nån fredshandling på läktaren, att vifta med vita dukar.
Undra hur pass mycket publiken kommer att kunna se av matchen om det viftas allt för intensivt.
Låter dock som ett uppDUKAT bord för VF när dom ska tugga i sig TIKarna.
Undra hur pass mycket publiken kommer att kunna se av matchen om det viftas allt för intensivt.
Låter dock som ett uppDUKAT bord för VF när dom ska tugga i sig TIKarna.
Sv: NHL stämning
liepins:
Ur dagens GT...
Hockeydramatik i kväll - men Frölundas pubilk ska inte duka under.
Frölunda vill ha mer NHL-stuk på matcherna i Scandinavium. En liten vit duk ska öka stämningen på läktarna.
- Det är vad vi hoppas på, säger Stefan Larsson, initiativtagare till Frölundas nya giv.
I kvällens semifinal har Frölunda i samarbete med en rad sponsorer lagt ut en vit duk på var och en av de 12 044 stolarna i Scandinavium. Meningen är att publiken precis som i de stora NHL-arenorna ska vifta med dukarna under matchen.
- Det ser trevligt ut och gör publiken mer engagerad i matchen. Jag hoppas våra åskådare ska vara lika duktiga på att vinka, säger Larsson.
Önskar jag hade en biljett :o( Ha det gött alla som ska dit och lycka till VF.
Ur dagens GT...
Hockeydramatik i kväll - men Frölundas pubilk ska inte duka under.
Frölunda vill ha mer NHL-stuk på matcherna i Scandinavium. En liten vit duk ska öka stämningen på läktarna.
- Det är vad vi hoppas på, säger Stefan Larsson, initiativtagare till Frölundas nya giv.
I kvällens semifinal har Frölunda i samarbete med en rad sponsorer lagt ut en vit duk på var och en av de 12 044 stolarna i Scandinavium. Meningen är att publiken precis som i de stora NHL-arenorna ska vifta med dukarna under matchen.
- Det ser trevligt ut och gör publiken mer engagerad i matchen. Jag hoppas våra åskådare ska vara lika duktiga på att vinka, säger Larsson.
Önskar jag hade en biljett :o( Ha det gött alla som ska dit och lycka till VF.
« Föregående · 244832 · Nästa »
Varför finns det linjedomare??
De ser ju för helvete INGENTING ändå.. Sopor..
Spelaren ska väl för helvete vara över linjen FÖRE pucken för offside?? Blinda jävlar
Och varför fick de ingen jävla matchstraff då Johansoon började blöda??
Nej, men vi fick då deras spelare inte klarar en jävla tackling.. Tokarg e jag