« Föregående · 303940 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Introt
Klinth: Det handlar väll om att visa att man är engagerad?
Nu har du, slashpuppie och sannes uttalat er, men ni har ju inte sett/hört det, svårt att göra en bedömning då.
Sen har jag ju faktiskt listat argumenten nedan men jag tar det igen.
" En introlåt skall vara intensiv och peppande för laget, och för publiken. Den skall öka stämningen i hallen, inte döda den."
Nu har du, slashpuppie och sannes uttalat er, men ni har ju inte sett/hört det, svårt att göra en bedömning då.
Sen har jag ju faktiskt listat argumenten nedan men jag tar det igen.
" En introlåt skall vara intensiv och peppande för laget, och för publiken. Den skall öka stämningen i hallen, inte döda den."
Sv: Introt
danoj: Varför störa sig så på ett intro? Det finns säkert någon som tycker att det är bra, som lagt ner tid och pengar på att ta fram introt osv osv. Själv har jag inte hört eller sett introt för i år, men jag vet gamla erfarenheter att de för det mesta är lite si sådär. Som tur är så är det ju hockeyn som drar, inte introt.
Skicka ett bättre förslag på ett nytt intro ihop med protestlistan om ni nu skall samla ihop till en sådan, det ger mer tyngd till erat argument, samt visar vad ni vill ha och räknar som ett "bra" intro.
Skicka ett bättre förslag på ett nytt intro ihop med protestlistan om ni nu skall samla ihop till en sådan, det ger mer tyngd till erat argument, samt visar vad ni vill ha och räknar som ett "bra" intro.
Sv: Introt
slashpuppie:
Var visserligen nere premiärmatchen men tänkte inte så mycket på själva introt, det enda jag reagerade på att det var förskräckligt hög volym. Jag vet att det skall vara högt ljud men mina öron tycker inte om det. Satt med öronproppar......hm...
Inte lätt när man har tinnitus.......
Var visserligen nere premiärmatchen men tänkte inte så mycket på själva introt, det enda jag reagerade på att det var förskräckligt hög volym. Jag vet att det skall vara högt ljud men mina öron tycker inte om det. Satt med öronproppar......hm...
Inte lätt när man har tinnitus.......
Sv: Introt
Sannes:
Det nuvarande Introt är definitivt inte värdigt ett mästarlag, rent uselt är det, kommer ihåg säsongen 01/02 då det spelades någon låt med puff daddy när spelarna äntrade isen, den togs bort efter halva säsongen efter supporterprotest, vi ska nog lyckas med att få bort detta skräpet också.
Det nuvarande Introt är definitivt inte värdigt ett mästarlag, rent uselt är det, kommer ihåg säsongen 01/02 då det spelades någon låt med puff daddy när spelarna äntrade isen, den togs bort efter halva säsongen efter supporterprotest, vi ska nog lyckas med att få bort detta skräpet också.
Introt
Skulle bara slå ett slag för att vi måste byta Intro för Frölunda i Scandinavium, det nya Introt är helt enkelt bedrövligt!
Gå in på nedanstående länk och skriv under så vi får bort det omgående!
Gå in på nedanstående länk och skriv under så vi får bort det omgående!
Sv: Frölunda - Södertälje
MoK: Det är inte enbart positivt att tillhöra de utvaldas skara. Det är en hedersam uppgift och det finns många som sätter sin tillit till våran expertis. Glöm inte att det kan påverka våra medmänniskors ekonomi oerhört mycket, åt båda hållen.... Har vi otur i vårat tippande kommer snart skattmasen jagandes.... Har vi tur så åker 12044 limousine till Scandinavium ;-)
Låt oss nu fundera på nästa match, FBK-VF, så kommer "experternas" genomtänkta tips till allmänhetens förfogande under morgondagen.
Låt oss nu fundera på nästa match, FBK-VF, så kommer "experternas" genomtänkta tips till allmänhetens förfogande under morgondagen.
Sv: Frölunda - Södertälje
Klinth: Heheh gratismålen räknas dom oxå som tur är, huga expertpanel nu får jag ju press på mej :)
Sv: Frölunda - Södertälje
MoK: Du är numera given som hedersmedlem i den berömda "Expertpanelen". Det grämer mig lite att SSK tog ut målvakten i slutet, men så är det. Du fick rätt på ett "gratismål" och jag tar av mig hatten och visar fullständig beundran och respekt ;-)
Sv: Frölunda - Södertälje
slashpuppie: Får kanske passa på när man inte är med i expertpanelen att tracka dom lite för att jag hade rätt :)
Sv: Frölunda - Södertälje
slashpuppie: Jag får la pika han lite att jag var den ende som fick in resultatet :)
Sv: Frölunda - Södertälje
MoK: så gött då ;).....du får prata med Klinth som är den store mannen där ;)
Sv: Frölunda - Södertälje
slashpuppie: Nu kanske jag får ingå i expertpanelen eftersom jag självsäkert prickade in 4-1 :)
Sv: Frölunda - Södertälje
Var det inte någon av "experterna" som sa 4-1?
gud: det är i början av säsongen, det brukar inte vara fullt i Scandinavium då.......och som sagt, publiksiffran som är nu är helt OK för denna tiden på året......
gud: det är i början av säsongen, det brukar inte vara fullt i Scandinavium då.......och som sagt, publiksiffran som är nu är helt OK för denna tiden på året......
Sv: Frölunda - Södertälje
Danne_L: Nu har du fått den. Djurgårdarna var bra. Dom kämpade o slet berömvärt. Så segern var rättvis. Trots detta så står mitt ursprungliga tips kvar.
Sv: Frölunda - Södertälje
ribba9: ok, kunde inte gå i dag, förskyld som satan :(, men dom intervjuade popovic i ssk på sportradion efter matchen å han sa själv att dom sög som fan,,,hehe,,,står för de iaf,,,,,
Sv: Frölunda - Södertälje
MaX: de kostar att ligga på topp som man säger ;)..fattar nu varför ssk inte har allt för många fans..man blev nästan lessen när man såg att de va ''bara'' runt 7600 på matchen...men södertälje bjuder inte på publik hockey..matchen fick inte allt för högt betyg...hyfsad död match om man vill säga de så me.
Sv: Frölunda - Södertälje
ribba9: jupp, får vi göra, men i bland verkar de som förgjort att få till de i pp för frölundas del, men, men de går ju upp å ner,,,,
Sv: Frölunda - Södertälje
MaX: hoppas jag verkligen...för idag blev man nästan besviken att se att dem inte kunde ordna upp ett etablerat spel i kronglornas zon...de såg ut som rena rama hönsgårn...men hoppas på första o sista gången ;)
Sv: Frölunda - Södertälje
ribba9: jag såg inte dagens match så jag ska inte säga nåt om den =)
men jag läste någonstans att dom hade 25% inför denna, vi får la hoppas att de va en engångsföretelse,,,,,,
men jag läste någonstans att dom hade 25% inför denna, vi får la hoppas att de va en engångsföretelse,,,,,,
Sv: Frölunda - Södertälje
MaX: asså..men idag såg de inte lovande ut...det tyckte i alla fall jag..tror nog att det var fler som tyckte de..måste få igång de mt fbk...
Sv: Frölunda - Södertälje
ribba9: inför den här matchen hade ju frölunda bästa pp statistiken, 25% tror jag de va,,,
Sv: Frölunda - Södertälje
då var de avklarat...blåstället va på o vi gjorde de vi var tvungna till...synd om henke att han inte fick spika igen..fast de såg ut att gå åt rätt håll idag..han gjorde rätt många kvalificerade räddningar..men blev besviken på power play spelet....undrar om vi hade ett enda skott på mål i pp...de måste bli avsevärt bättre.
Sv: Frölunda - Södertälje
danoj: Och jag som normalt sett håller alla tummar för DIF, hur ska jag tänka nu? Ah, 0-6 förstås!
« Föregående · 303940 · Nästa »