« Föregående · 307945 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Om det är någon som saknas i Frölunda, så är det Magnus Johansson. Hans uppspel och kanske framför allt powerplayspel saknas enormt, i min mening.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
bobbe:
Tackar, såg själv inte matchen men jag tror nog att Evensson prioriterade defensiven idag, då den inte stämt riktigt på sistone.
Ackeström tycker jag fortf saknas, även om Leetma har stårr för en godkänd insats totalt.
Tackar, såg själv inte matchen men jag tror nog att Evensson prioriterade defensiven idag, då den inte stämt riktigt på sistone.
Ackeström tycker jag fortf saknas, även om Leetma har stårr för en godkänd insats totalt.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Matchrapport från kvällens drabbning, se länk. Jag ber att få gratulera till segern och även till ett _spelande_ lag.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Svanru:
Nja, en solorush tycker jag allt smäller högre än en styrning om man nu ska jämföra dom båda.
Nja, en solorush tycker jag allt smäller högre än en styrning om man nu ska jämföra dom båda.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj:
Ska tilläggas att det var ifrån NHL, så ni inte tror att jag är helt ute och cyklar eller att Ahdrian hade gjort en sk blixtvärvning inför kvällens match ;)
Ska tilläggas att det var ifrån NHL, så ni inte tror att jag är helt ute och cyklar eller att Ahdrian hade gjort en sk blixtvärvning inför kvällens match ;)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Daniel Alfredsson var med på hockeykväll i omröstningen på "Kvällens snyggaste mål" , det där målet var äkta Frölundatakter det, solorush genom hela plan och in med pucken!
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Nja det har väl hänt att lag(FBK) helt enkelt skippat svackan nån säsong ;)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dream Team: Ups en äntligen en korrekt analys av en norrlänning:-)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dream Team: Hehe du är då säkerligen inte den första som skrivit att FBK kommer att vinna
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dream Team:
Hehe, jag är beredd att inte hålla med (konstigt va?) :)
Just nu ligger vi 3'a, och då ska man komma ihåg att vi har underpresterat å det GRÖVSTA, bara en tidsfråga tills vi får det att släppa helt, och då blir det med råge.
Visst, Färjestad dominerar just nu, inget att snacka om, men dom kommer att få sin svacka också, det får alla lag under en säsong med 50 omgångar.
Frölunda försvarar Guldet, kom ihåg vart ni läste det först! :)
Hehe, jag är beredd att inte hålla med (konstigt va?) :)
Just nu ligger vi 3'a, och då ska man komma ihåg att vi har underpresterat å det GRÖVSTA, bara en tidsfråga tills vi får det att släppa helt, och då blir det med råge.
Visst, Färjestad dominerar just nu, inget att snacka om, men dom kommer att få sin svacka också, det får alla lag under en säsong med 50 omgångar.
Frölunda försvarar Guldet, kom ihåg vart ni läste det först! :)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Tror dessvärre för er och alla andra elitserielag att Färjestad helt enkelt är för bra i år. Jag menar det spel dom presterar är hur grymt som helst. Man går alltså in och kör över HV rätt rejält ikväll. Jag har sett dom en match live och en på TV och jag ser inga som kan rå på dom.
Säsongens svenska mästare heter Färjestads BK.. minns var ni läste det först! =)
Säsongens svenska mästare heter Färjestads BK.. minns var ni läste det först! =)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
MoK: Ok vi har ju bara 10 p mer än er så jag kan väl vara lite ödmjuk ibland :-)
Fast min fru var hysterisk att ni vann på straffar (östgöte).
Fast min fru var hysterisk att ni vann på straffar (östgöte).
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Svanru: ahha har du käkat kaxgröt eller vad e det?? VI har iaf plockat poäng av er denna säsongen och VF var inte ens bra :) tänk på det du
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dragan 2k: Jag tänker ta igen all hybris kaxighet jag kan efter smädelserna förra säsongen:-)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Svanru: Hehe. Här når hybrisen ovanligt höga hödjer märker man:-)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Svanru: Nervösa för vad? att FBK är bra nu är bara att erkänna men det är många hinder kvar innan bucklan delas ut.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: Inget är säkert när Frölunda gästar Malmö det har historien visat flera gånger.MIF kommer la tråka ihjäl Frölunda som vanligt.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Ni börjar bli nervöööööööööööööööösa :-).
FBK är bättre iår änn vad ni kunde drömma om i era värsta mardrömmar
FBK är bättre iår änn vad ni kunde drömma om i era värsta mardrömmar
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: ja för vill ni så kan ni ju göra 48 mål per match va? :D
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dragan 2k:
Japp, vi vaggar in FBK i falkst självförtoende, sen bara som Conny säger, PANG!
Helt plötsligt ståtar Svenska Mästarna högst upp i tabellen igen, det där med Leksand var bara en försmak på hur vi kan leka med lagen egentligen ;)
Japp, vi vaggar in FBK i falkst självförtoende, sen bara som Conny säger, PANG!
Helt plötsligt ståtar Svenska Mästarna högst upp i tabellen igen, det där med Leksand var bara en försmak på hur vi kan leka med lagen egentligen ;)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Vi har råd att tappa 4 p var 10:e omgång för att komma upp till 130 totalt. Jag kan bjuda på att ni får en poäng den 19 för spänningens skull.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Annars är det ett smart taktikdrag. Spela mindre bra borta för att de andra lagen ska tro att detta blir en lätt match:-) Och sedan kommer Frölundakraften som en ångvält och formligen pulviserar allt tänkbart motstånd. Som du säger Danoj. Bäva ästa hemmalag.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Svanru:
Jag väntar inte, jag LÄNGTAR, får den dagen åker ni på stryk! :)
För övrigt får gärna nån med för många biljetter höra av sig till mig, för jag SKA bara ha 2 st, det är tydligen slutsålt redan!
Jag väntar inte, jag LÄNGTAR, får den dagen åker ni på stryk! :)
För övrigt får gärna nån med för många biljetter höra av sig till mig, för jag SKA bara ha 2 st, det är tydligen slutsålt redan!
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
danoj: Jaja ni får väl vänta till den 19/11 för att visa att ni att skall vara med i leken iår
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Svanru:
Kurvan för "bortamatcherna" pekar stadigt uppåt iaf, en pinne senast mot er och 2 idag, bäva månne nästa hemmalag som tar emot Svenska Mästarna!
Kurvan för "bortamatcherna" pekar stadigt uppåt iaf, en pinne senast mot er och 2 idag, bäva månne nästa hemmalag som tar emot Svenska Mästarna!
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
slashpuppie:
2 poäng vart det efter straffar, Alexander Steen segerskytt.
2 poäng vart det efter straffar, Alexander Steen segerskytt.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Dragan 2k: Vet att det är svåraste borta matchen näst efter globen. Men jag tror på 3 poäng på tisdag. Ska förresten ner till Scandinavium nu på lördag och se vf ta 3 hemma poäng.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Härligt med en seger, även om det krävdes straffar.
Malmö borta är aldrig tre säkra poäng. Särskilt inte med den seriestarten fått se i år.
Malmö borta är aldrig tre säkra poäng. Särskilt inte med den seriestarten fått se i år.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: måste och måste, sist gick det ju inte så bra :-/..........men jag tror de är på gång nu ;)
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: Hehe. Skojar du? Frölunda vinner nästan aldrig nere i den skräckarenan...
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
dom ökar hela tiden först 1 sen 2 och så hoppas vi på 3 nästa gång mot ...... HV ?
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: Och Lunkan räddade 29 skott av 30. Starkt av Henke.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: Malmö borta på tisdag. Det måste väl vara 3 säkra?
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: Härligt med 2 poäng borta. Nästa gång blir det en 3:a. Bra jobbat killar.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Vf Chefen: Förlust senast sudden. Vinst på straffar nu. Vi börjar närmas oss vår första fullpoängare men när kommer den?
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
ribba9: Fan vad han skriker på hockey live. Jag får ju hjärtattack varje gång han höjer rösten.
Kom igen nu VF och avgör detta.
Kom igen nu VF och avgör detta.
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
caroliiine: det borde väll vara dax ikväll....varför vänta??
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
så var andra perioden igång....snälla, kan inte frölunda vinna på bortaplan nu?
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
något skrev det jag hade tänkt säga ... alltid sist....
men jag instämmer i all fall
men jag instämmer i all fall
Sv: Expertpanelen om Linköping-Frölunda
Se där ja. Första perioden är man ju riktigt med i matchen. 1-1 och inget mål insläppt inom 2 minuters gränsen. Definitivt ett fall framåt. Och Kallio höll sitt ord. han skulle göra mål på Norrena och vips så var det gjort.
Sv: Frölunda - Leksand
DIForever: Frölunda var tvåa i nästan varje läge. Pucken ville inte deras väg, kallat vad du vill. De var dåliga. De hade inte spelövertag, och de vann inte skotten i alla perioder, även om de gjorde det totalt sett.
Sv: Frölunda - Leksand
Klinth: Men alltså... enligt det jag har hört så spelade inte Frölunda så förbaskat dåligt, det var Leksand som spelade väldigt bra. Frölunda vann väl till och med skotten?
Sv: Frölunda - Leksand
DIForever:
Nej men när ett lag som DIF har framgångar i andra idrotter så sviker vissa ishockeyn för att gå på Fotboll!
Leksandsklacken poängterade detta i Globen genom att skrika Fotbollsklacken är ni klara!
Tycker fansen kan gå på allt som har med dif att göra eller har jag fel
Nej men när ett lag som DIF har framgångar i andra idrotter så sviker vissa ishockeyn för att gå på Fotboll!
Leksandsklacken poängterade detta i Globen genom att skrika Fotbollsklacken är ni klara!
Tycker fansen kan gå på allt som har med dif att göra eller har jag fel
Sv: Frölunda - Leksand
DIForever: Det vete fan om det inte är det när dom spelar så anskrämligt dåligt som dom gjorde. De första 55 alltså. Sedan blev det ju ordning på spelet rejält, och i takt med det så kom också publikens jubel....
« Föregående · 307945 · Nästa »