« Föregående · 317698 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Danne_L: Så e det väl alltid dom gångerna man har rätt att man inte hann satsa eller liknande. Jag han inte satysa när jag fick in 6-2.... gav som tur var bara 13 gånger pengarna då.
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Klinth:
Japp, känns bra det här. Självförtroendet har inte vart bra den senaste tiden men nu när jag fick in den här så jävlar!;)
Fasen att jag inte satte nåra pengar bara...
Japp, känns bra det här. Självförtroendet har inte vart bra den senaste tiden men nu när jag fick in den här så jävlar!;)
Fasen att jag inte satte nåra pengar bara...
Sv: Expertpanelen spinner vidare
Danne_L: 2-2, och ännu ett korrekt tips från expertpanelen. Snyggt!!!!!
Sv: Tom Koivisto
danoj: Det var väl inte Acke som bjöd på billiga lägen när målen gjordes? Vad jag kunde se så var det nr 5 Alavaara som inte kunde passa en enkel via sargen utan fipplade och vipps så var det rent framför kassen och mål. Som vanligt inom ett par minuter....
Det andra målet, som visserligen var en snygg styrning, där låg nr 23 Sundin för långt ifrån sin forward och det var öppen gata. Snyggt, men för billigt. Sedan var ju Louis mål retligt billigt, men vem klagar över det ;-) Skönt att poängen fortsätter komma i alla fall, även om trean fortfarande saknas.
Det andra målet, som visserligen var en snygg styrning, där låg nr 23 Sundin för långt ifrån sin forward och det var öppen gata. Snyggt, men för billigt. Sedan var ju Louis mål retligt billigt, men vem klagar över det ;-) Skönt att poängen fortsätter komma i alla fall, även om trean fortfarande saknas.
Sv: Dax att fixa hem matchen
Svanru: "Fölulak" var bland det första hon lärde sig att säga, nu hejar skriker och svär hon sig igenom matcherna på ett föredömligt sätt ;-)
Sv: Tom Koivisto
Dragan 2k: Har samma känsla som du.
Att han går ner tidigt misstänker jag har med dom mindre skydden att göra???
Möjligtvis lite osäker på hur mucket han täcker upp??? Nåja, han tillhör toppen i ES och kommer att växa en liten gnutta för varje match.
Att han går ner tidigt misstänker jag har med dom mindre skydden att göra???
Möjligtvis lite osäker på hur mucket han täcker upp??? Nåja, han tillhör toppen i ES och kommer att växa en liten gnutta för varje match.
Sv: Tom Koivisto
BROS4EVER: Jo då Lunkan spelade stabilt och bra trots de sedvanliga mindre lyckade sejourer bakom mål. Håller dock med Putte Carlsson på PPV att han går ned på knä väldigt tidigt och påfallande ofta.
Känns som laget är på väg uppåt. Stundtals såg det riktigt bra ut.
Känns som laget är på väg uppåt. Stundtals såg det riktigt bra ut.
Sv: Tom Koivisto
Dragan 2k: Fick tyvärr inte se matchen idag.... Tvungen att hoppa in på ett sent skift, så jag fick nöja mig med sportradion. (Som har blivit om möjligt ännu uslare)
Nåja, det var säkerligen inget man inte sett förut!? Gissade på oavgjort vid full tid. Även att det skulle bli målsnålt var väl ett säkert tips.
Gissar att Lunkan var i god form. (Gissar = Hoppas)
Nåja, det var säkerligen inget man inte sett förut!? Gissade på oavgjort vid full tid. Även att det skulle bli målsnålt var väl ett säkert tips.
Gissar att Lunkan var i god form. (Gissar = Hoppas)
Sv: Tom Koivisto
BROS4EVER: Japp. Speciellt under powerplay hade han varit en extrem tillgång.
TÄnkte på dagens match. Typiskt när vi spelade hyfsat bra i powerplay så fick man bara en chans. Bah!
TÄnkte på dagens match. Typiskt när vi spelade hyfsat bra i powerplay så fick man bara en chans. Bah!
Sv: Tom Koivisto
Dragan 2k: Det råder ingen tvekan om att vi behöver förstärka lite bakåt, och en back av den kalibern skulle onekligen ta oss till en position som är allt annat än rutten ;o)
Sv: Tom Koivisto
BROS4EVER: Stämmer bra det. Och så tröttnade han på det livet och bestmda sig för att spela med bra betalt i Schweiz men så svek han det kontraktet inför den här säsongen. Men en spelartyp av hans kaliber behövs verkligen. Kom igen Ahdrian - hämta hem honom.
Sv: Tom Koivisto
danoj: Det hade inte varit fel att ha en sådan herre i besättningen.
Var han är idag vet jag inte, men förra säsongen pendlade han väl mellan Saint Louis Blues och farmarlaget?
Var han är idag vet jag inte, men förra säsongen pendlade han väl mellan Saint Louis Blues och farmarlaget?
Sv: Tom Koivisto
Dragan 2k:
Så vart det, iaf om ryktet stämmer att han är "ledig" så äre bara att se till så han kommer till Göteborg, allat annat e otänkbart.
Frågan är bara vem vi ska bänka, Kakko var tydligen bra idag ju ;)
Så vart det, iaf om ryktet stämmer att han är "ledig" så äre bara att se till så han kommer till Göteborg, allat annat e otänkbart.
Frågan är bara vem vi ska bänka, Kakko var tydligen bra idag ju ;)
Sv: Tom Koivisto
danoj: Den mannen spelar i St Louis Blues. Han skrev på för Lugano tror jag det var men struntade i kontraktet och skrev på för St Louis. Hmm. Känns det bekant? Hehe
Tom Koivisto
Var inne på Södertäljes officiella hemsida och läste där att bla Tom Koivisto var "tillgänglig", är det någon som vet hur det står till med den saken, har för mig att han numera spelar i Schweiz?
Tjänstefel isf om inte Frölunda agerar i frågan.
Tjänstefel isf om inte Frölunda agerar i frågan.
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Dragan 2k: Njae iofs det är kul o vinna stort men jag kan påminna dig om en match som gick i GAVLERINKEN lördagen 13.e JAN 2001 där BIF mötte er vi vann med 7-2 men ändå var det en skitmatch kul givetvis att vi vann men ingen höjdarmatch!!
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Observant: Senaste matchen mot dem var rätt kul. I och för sig vann vi med 6-2. Undrar om det har ngt med saken att göra?
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Dragan 2k: Har dom någonsin spelat rolig ishockey????Inte vad jag kan minnas 30 år bakåt i tiden!!!
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Dragan 2k:
Mmm, tur att det iallafall var jämt målmässigt och alltså lite spänning. Hade man haft det här spelet med en tremålsledning för ena laget så hade man väl somnat på läktaren.
Mmm, tur att det iallafall var jämt målmässigt och alltså lite spänning. Hade man haft det här spelet med en tremålsledning för ena laget så hade man väl somnat på läktaren.
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Dysso: Det var nog bland de tråkigaste jag sett sedan...mmm låt se här...jo sen den senaste bortamatchen:-)
Nej. Det stämmer inte. Då njöt jag av HV spelet. Skämt åsidor var det här en grymt tråkig match. Ingenting hände egentligen över huvudtaget. Lite skitmål här och där.
Seeeegt.
Nej. Det stämmer inte. Då njöt jag av HV spelet. Skämt åsidor var det här en grymt tråkig match. Ingenting hände egentligen över huvudtaget. Lite skitmål här och där.
Seeeegt.
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Dragan 2k:
Men det är ju en hemmamatch, då spelar ni ju BRA hockey. Dagens insats rosade inte direkt marknaden, även om ni var lite bättre än Lule..
Men det är ju en hemmamatch, då spelar ni ju BRA hockey. Dagens insats rosade inte direkt marknaden, även om ni var lite bättre än Lule..
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
danoj: Trodde att vi skulle se revanschen i dagens möte. Känns som vi har en himla massa revanschmatcher på tur:-)
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Gött med 2 poäng idag iaf, med lite bättre skärpa i avsluten hade vi kunnat få med oss 3 hem till Götet.
Men det börjar bli förbannat pinsamt att vi ska bjuda motståndarna på mål hela tiden, idag var det Ackeström, och han är ursäktad, för såna saker gör han då inte ofta, men ändå!
Nu tar vi å drämmer dit MIF på torsdag, kan ana en ruskig revanschlusta som hägrar hos vf spelarna, och det kommer också att bli vinst.
Men det börjar bli förbannat pinsamt att vi ska bjuda motståndarna på mål hela tiden, idag var det Ackeström, och han är ursäktad, för såna saker gör han då inte ofta, men ändå!
Nu tar vi å drämmer dit MIF på torsdag, kan ana en ruskig revanschlusta som hägrar hos vf spelarna, och det kommer också att bli vinst.
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Svanru: Tjuvkika fungerar. Det enda man får göra är att ställa sig i Sportsnackframen längst upp till vänster. Håll ner vänstermusknapp och dra neråt. Då finns den längst ner. Det är en temporär bugg som orsakar detta lilla fel.
Sv: DIF-FBK
Svanru: Kan skarpt rekomendera denna film. Kolla länktips.
Länkar:
http://www.sportsprofile.se/indians/ldb_ArtikelDetalj.asp?b=b&pd_Id=2003%2D99&r1=114061&r2=84232
http://www.sportsprofile.se/indians/ldb_ArtikelDetalj.asp?b=b&pd_Id=2003%2D99&r1=114061&r2=84232
Sv: Luleå HF-Frölunda Indians
Två nya friska poäng till, härligt jobbat grabbar!
Kul att Esbjörs fick sätta den avgörande straffen.
Kul att Esbjörs fick sätta den avgörande straffen.
« Föregående · 317698 · Nästa »