« Föregående · 562843 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Oduya är klar....
Danne_l: Likit "liket" Andersson. Finns det nåt coolare namn?
Provspelar väl med AIK nu, och där lär han bli ett mycket bra förvärv.
Provspelar väl med AIK nu, och där lär han bli ett mycket bra förvärv.
Sv: Oduya är klar....
Stigsson:
Hehe, Likit Andersson. Han var med under försäsongen förra året också, innan truppen var spikad. Vet inte så jättemycket om honom mer än att han allt som oftast harvar i de lägre ligorna i staterna. Jo just ja! Brynäs vart intresserade av honom under förra säsongen!:)
Hehe, Likit Andersson. Han var med under försäsongen förra året också, innan truppen var spikad. Vet inte så jättemycket om honom mer än att han allt som oftast harvar i de lägre ligorna i staterna. Jo just ja! Brynäs vart intresserade av honom under förra säsongen!:)
Sv: Oduya är klar....
Danne_l:
Liket låter som han seg på rören , eller han kanske pigg för vara död ? ;->
Liket låter som han seg på rören , eller han kanske pigg för vara död ? ;->
Sv: Oduya är klar....
Stigsson:
Ja, i princip. Annars har vi ju Likit vi kan kasta in om det krisar..;)
Ja, i princip. Annars har vi ju Likit vi kan kasta in om det krisar..;)
Sv: Oduya är klar....
Stigsson:
Nä du har inte missat någon. Frölunda brukar rulla på sina tre backpar, och kasta in den sjunde om någon blir skadad eller inte sköter sig.
Nä du har inte missat någon. Frölunda brukar rulla på sina tre backpar, och kasta in den sjunde om någon blir skadad eller inte sköter sig.
Sv: Oduya är klar....
I pressutlåtandet efter värvningen av Oduya pratas det från Frölunda håll om att man har en "komplett backbesättning". När jag räknar efter får jag det till sju backar är man nöjd med det eller litar man fullt på juniorerna? Annars är väl brukligt att man talar om åtta backar för att truppen skall vara full.
Jag kanske har missat nåt namn? Alavaara, Koivisto, Niemi, Tukio, Sundin, Oduya och Demen-Willaume.
Jag kanske har missat nåt namn? Alavaara, Koivisto, Niemi, Tukio, Sundin, Oduya och Demen-Willaume.
Sv: Oduya är klar....
mok: En som spelar som han behöver mer än en bestämd tränare för att kunna lägga om spelstil så tvärt. Ett strypkoppel kanske? ;-)
OT: DIF verkar få en fet och aktad trupp i år....
OT: DIF verkar få en fet och aktad trupp i år....
Sv: Oduya är klar....
mok: Nja. Du får nog räkna kallt med att Odyua kommer sitta ofta utvisad även i Frölunda. Det är hans spelstil att spela på gränsen. Det kan ingen coach få honom att avstå. Möjligt att han passar bättre i ett spelande lag som Frölunda dock. Men helt säker är jag inte. Jag gillar honom dock. Han kan fortsätta utvecklas. Inte lastgammal precis, född 81.
När Johnny blir arg, blir han dock som brorsan, dvs en psykopat, som är kapabel av det mesta på isen.
När Johnny blir arg, blir han dock som brorsan, dvs en psykopat, som är kapabel av det mesta på isen.
Sv: Oduya är klar....
mok:
för tror ni iaf har bredden att kunna utföra nå sånt i praktiken , vilket inte skulle gå i brynäs iaf inte med backarna vi har nu
för tror ni iaf har bredden att kunna utföra nå sånt i praktiken , vilket inte skulle gå i brynäs iaf inte med backarna vi har nu
Sv: Oduya är klar....
WarhawK: Ja preis svårare än så är det ju faktiskt inte får hoppas det blir så med bara :)
Sv: Oduya är klar....
mok:
här håller jag med tränaren kan ju sätta ultimatum , iaf om man har större bredd på truppen , vilket vi inte har men ni har ju bra bredd
då kan ju tränarn säga antingen slutar du ta idiotiska utvisngar eller så blir du bänkad tills du lär dig
här håller jag med tränaren kan ju sätta ultimatum , iaf om man har större bredd på truppen , vilket vi inte har men ni har ju bra bredd
då kan ju tränarn säga antingen slutar du ta idiotiska utvisngar eller så blir du bänkad tills du lär dig
Sv: Oduya är klar....
mattias - 74: Vem har sagt att han kommer bli så ytvisad i Frölunda bara för att han blivit det i DIF? Handlar om lite mer än bara personen, tränarna styr ju en del hur dom skall uppföra sej.
Sv: Oduya är klar....
Dragan 2k:
Glad att nån i Frölunda kan konkurerra om en plats på topplistan i utv båset också :D
Personligen är jag glad att han inte hamnade i Leksand ;)
Glad att nån i Frölunda kan konkurerra om en plats på topplistan i utv båset också :D
Personligen är jag glad att han inte hamnade i Leksand ;)
Sv: Oduya är klar....
Dragan 2k:
Odoya behöver nån som rycker i trådarna åt honom. Utan marionettförare är han bara ett viljelöst mähä utan varken styrsel eller riktning.
Odoya behöver nån som rycker i trådarna åt honom. Utan marionettförare är han bara ett viljelöst mähä utan varken styrsel eller riktning.
Sv: Oduya är klar....
mr big: Det är sådana incidenter som gjort en lite kluven inför värvningen. Den och bråket när han sopade till Ledin. Finns säkert fler som jag inte kommer på.
Sv: Oduya är klar....
Dragan 2k:
Nä då han är okey som spelare, det var väl mer wikegårds order att han skulle ge sig på horcoff.
Nä då han är okey som spelare, det var väl mer wikegårds order att han skulle ge sig på horcoff.
Sv: Oduya är klar....
mr big: Återstår att se. jag tror eller kanske hoppas att han spelar ett försvarsspel som Frölunda brukar spela. Sedan tror jag att Oduya i Frölunda kommer vara lite annorlunda än Oduya var i Djurgården. Men jag tror envist fortfarande att det är en bra back och kan komma att bli bra i Frölunda oxå. Frölunda ville ha honom innan han gick till Djurgården - och ni fick man honom.
Han gjorde ett mkt bra slutspel i fjol och var mkt bra mot Frölunda - och satt inte överdrivet mycket i utvisningsbåset.
Han gjorde ett mkt bra slutspel i fjol och var mkt bra mot Frölunda - och satt inte överdrivet mycket i utvisningsbåset.
Sv: Oduya är klar....
Dragan 2k:
En bulvan att skicka in på isen när ni behöver ta ut nån spelare i det andra laget kanske!!!
En bulvan att skicka in på isen när ni behöver ta ut nån spelare i det andra laget kanske!!!
Sv: Hoppa Salo!
Jag tror i alla fall Salo kommer gö en bra säsong....
han var bra i Modo också .....fick oförtjänt mycke skit..
han var bra i Modo också .....fick oförtjänt mycke skit..
Sv: Hoppa Salo!
varför finns det inte ett till alternativ, jag tror inte att salo floppar men han blir heller ingen flipp, men helt klart så är lunkan en klart bättre och jämnare målvakt.
Sv: Hoppa Salo!
Kevin O Shea: Mot Brynäs kan FHC hänga en slips i målet.
F.ö. förutspår jag att detta blir vinterns längsta tråd här.
F.ö. förutspår jag att detta blir vinterns längsta tråd här.
Sv: Hoppa Salo!
Stigsson: Jo det e la sant vi får vänta lite till då helt enkelt och se. Visste förresten inte Odådan hade en bror som lirade hockey.... och förvånande nog så e han.... slagskämpe :) Se länk...
Sv: Hoppa Salo!
mok: Tänkte bara på att man i kontraktsfrågor brukar räkna fram till och med söndag.
Sv: Hoppa Salo!
Dream Team: Nej det var la mest skitsnack det där som du säger men men var tvungen o dryga mej lite mer bara :)
Sv: Hoppa Salo!
mok: Jo, det skulle ju bli det alternativet för Asplund och inget annat. Nu var ju detta inget som verkade varken så värst möjligt eller så vidare sannolikt. Varför jag tog upp det var ju bara för att få dryga mig lite med Danne.. ;-)
Sv: Hoppa Salo!
Dream Team: NY Rangers organisation inkluderar ju även Hartford i AHL där Asplund isåfall skulle få spela.....
Sv: Hoppa Salo!
Danne_l: Njä jag sträcker mig till att vi kanske kan klara av att ta oss till kvartsfinal men med de senaste åren så får man kanske vara nöjd om man slipper kvala.
Har absolut inget mot Frölunda om nu du eller någon fick det för sig,höll på er till 100% igenom slutspelet och så jävla nöjd att FBK inte tog Guldet
Anledning till mitt stöd till Frölunda gentemot FBK var att Frölunda spelade/spelar trevligare hockey men försthand att FBK har så oerhört många dryga supporters.
Andra lag med extremt dryga supporters är MoDo Djurgården och Malmö
+ till Timrå Mora som visat sig ha trevliga supporters ja även ärkerivalen Leksand (kanske det hela har med hockeykunande att göra hur supporters är till viss del?? sedan finns de ju säkerligen massa rötägg som man bara har oturen att träffa på från några lag kanske)
Har absolut inget mot Frölunda om nu du eller någon fick det för sig,höll på er till 100% igenom slutspelet och så jävla nöjd att FBK inte tog Guldet
Anledning till mitt stöd till Frölunda gentemot FBK var att Frölunda spelade/spelar trevligare hockey men försthand att FBK har så oerhört många dryga supporters.
Andra lag med extremt dryga supporters är MoDo Djurgården och Malmö
+ till Timrå Mora som visat sig ha trevliga supporters ja även ärkerivalen Leksand (kanske det hela har med hockeykunande att göra hur supporters är till viss del?? sedan finns de ju säkerligen massa rötägg som man bara har oturen att träffa på från några lag kanske)
Sv: Hoppa Salo!
Danne_l: Äh, så bra är jag inte att jag skulle platsa i en förening i ettan. ;)
Fast onekligen ser laget just nu en aning svagt ut. Min förhoppning är dock att Harald lyckas hitta den väl dolda knappen som gör att killarna helt plötsligt uppträder som ett lag och överträffar sig själva gång på gång.
Fast onekligen ser laget just nu en aning svagt ut. Min förhoppning är dock att Harald lyckas hitta den väl dolda knappen som gör att killarna helt plötsligt uppträder som ett lag och överträffar sig själva gång på gång.
Sv: Hoppa Salo!
Paddan:
Hm, den verkligheten finns förmodligen närmare dig och din omgivning än du kan ana...
Hm, den verkligheten finns förmodligen närmare dig och din omgivning än du kan ana...
Sv: Hoppa Salo!
Danne_l: Hmm, för mitt inre hör jag något om "aldrig ses mer" och "spela i ettan" Fast det kanske var någon annan Frölundaförening.
« Föregående · 562843 · Nästa »