« Föregående · 828796 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: KAHNBERG
Gidde: Artiklar publicerade på supportersidor har en tendens att kunna bli lite färgade och eventuellt ibland också enögda. Man kan ju undra vad det beror på?
Och reprisen som skribenten såg var nog i det här fallet reprisen på jumbotronen.
Oavsett vilket så var det en solklar tripping med en tråkig olyckshändelse som resultat.
Och reprisen som skribenten såg var nog i det här fallet reprisen på jumbotronen.
Oavsett vilket så var det en solklar tripping med en tråkig olyckshändelse som resultat.
Sv: Åååh du härliga offensiva back...
mok: Tydligen skadade sig Seikola på träning idag när han åkte omkull efter en krock med den store och tunge Martin Plüss. Acke kommer få spela direkt. In med honom bredvid Sundin i första då? Eller kanske plockar man upp Vallin i den och sätter Acke i par med Alavaara.
Sv: Åååh du härliga offensiva back...
Dragan 2k: Spännande saker som händer.... Ackeström tebax lite hjärta iaf i klubben det är bra. Men vart han skall spela skall bli interssant att se. KUl att man tidigare läste att Fransson skulle spela i Luleå :)
Sv: Åååh du härliga offensiva back...
mok: Hehe. Då ser man att Ackeström har lämnat östgötsslätten och återvänt där han rätmätigt hör hemma.
Återstår att se vad man har för planer med honom. Vilket backpar spelar han i och så vidare.
Återstår att se vad man har för planer med honom. Vilket backpar spelar han i och så vidare.
Sv: KAHNBERG
mok:
Efter att rullat reprissekvensen ett antal gånger tycker jag det ser ut som om Bastianssen touchar Kahnbergs knä (precis när kropparna går ihop på filmsekvensen), och precis därefter (mellan Bastianssens ben) viker sig Kahnbergs vänsterfot.
Även om han vinglat själv så hade han kunnat skada sig så illa. Det var väl smällen mot sargen när han låg i luften som var huvudorsak ett till att han avbröt matchen.
Efter att rullat reprissekvensen ett antal gånger tycker jag det ser ut som om Bastianssen touchar Kahnbergs knä (precis när kropparna går ihop på filmsekvensen), och precis därefter (mellan Bastianssens ben) viker sig Kahnbergs vänsterfot.
Även om han vinglat själv så hade han kunnat skada sig så illa. Det var väl smällen mot sargen när han låg i luften som var huvudorsak ett till att han avbröt matchen.
Sv: KAHNBERG
Metal Guru: Lite lurigt att se just från denna vinkeln men tycker klart det ser ut som att han på något vis får klubban mot benen på Kahnberg som av detta ramlar. Svårt att säga emot det tycker jag. För han ramlar knappast själv och hade han vinglat till själv så har jag svårt att se att han skulle lyckas ramla så enormt illa som han gjorde.
« Föregående · 828796 · Nästa »