« Föregående · 977490 · Nästa »
Sidan uppdateras nu automatiskt med de nya inlägg som skrivs.
Sv: Frölunda - Skellefteå
FreddanVF: kan ju hoppas att du har rätt ang. målen men att hadelöv skulle vara sveriges sämsta målvakt är ju inte helt rätt.
Sv: Frölunda - Skellefteå
6-3
Tror på många Frölundamål enbart för att SAIK har sveriges sämsta målvakt, Hadelöv.
Tror på många Frölundamål enbart för att SAIK har sveriges sämsta målvakt, Hadelöv.
Sv: Finska forwards?
Klinth: Äsch, du had ju kunnat glida ur det där genom att bara ändra rubriken/frågeställningen till något i stil med "Vilken av följande spelare är egentligen svensk?"
Genast hade fokuset flyttats till att det fanns slamkrypare i frågan då det är fler än en, och du hade kunnat låtsats som ingenting...
Men lycka till med dina pilska finnar, hoppas de smakar! ;)
Genast hade fokuset flyttats till att det fanns slamkrypare i frågan då det är fler än en, och du hade kunnat låtsats som ingenting...
Men lycka till med dina pilska finnar, hoppas de smakar! ;)
Sv: Frölunda - Skellefteå
Klinth:
Jag garderar med 6-1. Tror egentligen inte på det. Rätt löjligt av mig att tippa så många mål. Jag menar, inte fan lyckas Skellefteå göra hela ett mål??
Jag garderar med 6-1. Tror egentligen inte på det. Rätt löjligt av mig att tippa så många mål. Jag menar, inte fan lyckas Skellefteå göra hela ett mål??
Sv: Finska forwards?
Linnea: Precis. Säger jag att det handlar om Finska forwards, så gör det det. Nu blir det fika och Finska pinnar i stället...
Sv: Finska forwards?
Klinth: Ja, har vi inte slagit fast en gång för alla att Experter står över triviala saker som fakta?=)
Sv: Finska forwards?
Dessutom var inte Koskela forward heller, utan back. Däremot var Stefan Ketola forward och inte ens född i Gbg, så det hade kunnat vara ett minst lika bra alternativ ;-)
Frölunda - Skellefteå
Det funkade inte mot Linkäping heller, men poäng ändå..... Nytt försök:
Dags för en kanonmatch på hemmais denna gången. Jag räknar kallt med 3 poäng. Det enda frågetecknet är med vilket slutresultat. 5-1. Nu är även det bestämt. Känns skönt att veta. Eller?!?
Dags för en kanonmatch på hemmais denna gången. Jag räknar kallt med 3 poäng. Det enda frågetecknet är med vilket slutresultat. 5-1. Nu är även det bestämt. Känns skönt att veta. Eller?!?
Sv: Finska forwards?
Et tu Brute:
------------------------------------------------------------------->
------------------------------------------------------------------->
Finska forwards?
Har inte sett det förut, och det kanske redan har avhandlats. Men, sedan när blev Mattias Nilimaa finsk medborgare?
Sv: Silly season 08/09
Danne_l: okej, får väl hoppas dom värvat honom för tuffheten i så fall, hans facit på 4-13 på 45 matcher skrämmer ju ingen :D
Sv: Silly season 08/09
Vad är nu detta för värvning? aldrig hört talas om killen men men, nån som vet något mer om honom?
Ossi-Petteri Grönholm från saipa, luktar ju inte supervärvning direkt ;)
Ossi-Petteri Grönholm från saipa, luktar ju inte supervärvning direkt ;)
Sv: Nubben till VF
ajon: Säkra källor säger du. Har du möjligtvis direktkontakt med den innersta kretsen i Frölunda eller Timrå.
I'm impressed!
I'm impressed!
« Föregående · 977490 · Nästa »