mattias - 74: Tyckte du Ackeström bara klänge och hakade så har du inte sett han ng mycket. OK för att han åkte ut en del och tog en del korkade utvisningar men maken till att offra sej är svårt att finna i någon spelare. Jag diggar den snubben!!
Acke
469328 · Nästa » Till forumet
Acke
Ser att Ackerström är förpassat till andra ligan i schweiz nu. Är det någon som vet om han har hamnat i onåd eller om han har stangerat i utvecklingen?
Kanske hade passat i Brynäs?
Kanske hade passat i Brynäs?