Behåll Jensan!
« Föregående · 224597 Till forumet
Sv: Behåll Jensan!
danne147:
Modo har visat intresse. Det är inte mer än ett önskemål från deras sida. Jensa och Frölunda skall inleda kontraktsförhandlingar inom kort.
Modo har visat intresse. Det är inte mer än ett önskemål från deras sida. Jensa och Frölunda skall inleda kontraktsförhandlingar inom kort.
« Föregående · 224597
Är det någon som vet om det är sanna rykten? Det vore ju rent ut sagt förj-vligt om Kellgren & co släpper Jensan. Han behövs i laget, han är en sån kämpe som kan tända hela laget när det går lite tungt! BEHÅLL JENSAN! Hellre Jens Karlsson än Johan Witehall!