BORÅSINDIAN: du har ju iaf C+, jag får nöja mig med Hockey live :-/
BORÅSINDIAN's tråd
227558 · Nästa » Till forumet
BORÅSINDIAN's tråd
Satan att man inte har biljett till måndag. Men men jag får nöja mej med tv.