vi kommer förlora den här matchen kanske med 3-0
brynäs-frölunda
« Föregående · 798503 Till forumet
Sv: brynäs-frölunda
Vafan gör sopan Pettinen på bänken?
Hade hellre tatt med en junior som reserv.
Rätt tråkig match annars, Frölunda känns lite halvtama, bjuder på ett mål i PP.
Kahnberg har haft lekstuga stundtals.
Hade hellre tatt med en junior som reserv.
Rätt tråkig match annars, Frölunda känns lite halvtama, bjuder på ett mål i PP.
Kahnberg har haft lekstuga stundtals.
« Föregående · 798503