svanru: Tror han är misförstådd bara =)
Busligan
225113 · Nästa » Till forumet
Busligan
Klinth: Jag vet inte om Joel har varit extra grinig men kolla Jönsson som har fått två matchstraff och finns inte med på top 25.
Men ledaren av ligan är väl ingen gullunge eller?
Men ledaren av ligan är väl ingen gullunge eller?