Boråsindian: asch, båda kan la komma hehe :D så slipper ju henke å bli svettig,,,,,,,,,,,,,,,,,
Calle Johansson
« Föregående · 322429 Till forumet
Sv: Calle Johansson
MoK: Nåt nytt om den andra Johansson då? Vore inte fel att få Magnus om inte Calle börjar spela igen.
Sv: Calle Johansson
Boråsindian: Respekt kommer man tyvär inte alltid så långt med men tror han kan tillföra en hel del förutom spelet.
Sv: Calle Johansson
MoK: Det är nog ingen risk =). tror att han kommer ha respekt från motståndarna. STOR respekt. Det är bara till att hoppas att han är med i truppen efter tråkiga karjala cup.
Sv: Calle Johansson
Boråsindian: Jovisst vore det en förstärkning bara han inte blir ett rundningmärke alla Popovic. :)
Sv: Calle Johansson
MoK: Man kan ju alltid hoppas att han börjar spela igen. Vore en underbar förstärkning.
Sv: Calle Johansson
Boråsindian: Dåligt med det men tidningarna har ju alltid en förmåga att överdramatisera saker och ting så jag hade inte hoppats för mycket.
« Föregående · 322429