Calle Johansson
« Föregående · 321402 Till forumet
Sv: Calle Johansson
danoj: Tjoohoo. Vilken nyhet man får direkt här på morgonkvisten. Men snacka om fram och tillbaks. Men om han skriver på hade det varit som du säger en kanonförstärkning
Sv: Calle Johansson
Man kanske inte ska dra för stora växlar av detta ändå. Minns att det "i stort sett var klart" redan i somras. Men, som ni säger så vore det ju en jätteförstärkning. Man kan ju alltid hoppas att det blir verklighet.
Sv: Calle Johansson
danoj:
Vilken grej det hade varit att få se Calle i Frölunda tröjan igen.
För en gång skull kan man ju hoppas att det som står i tidningen är lite sant iallafall.
Vilken grej det hade varit att få se Calle i Frölunda tröjan igen.
För en gång skull kan man ju hoppas att det som står i tidningen är lite sant iallafall.
Sv: Calle Johansson
Sannes: JA Calle är alltid välkommen tillbaka till Frölunda. Nu får vi bara hoppas att suget är tillräckligt för att han skall börja spela.
Sv: Calle Johansson
Antag att man värvar Calle Johansson kan man fråga sig om man räknar med att köra med 4 backpar med Leetma som kompletterande back eller om man fortsätter som nu och isf plockar Kakko.
Sv: Calle Johansson
Dragan 2k:
Nu är spekulationer på hög nivå, tycker jag. Kul!
OM det nu blir både Calle och Magnus i laget, snacka då om att vi har elitseriens bästa backbesättning....
Nu är spekulationer på hög nivå, tycker jag. Kul!
OM det nu blir både Calle och Magnus i laget, snacka då om att vi har elitseriens bästa backbesättning....
Sv: Calle Johansson
Dragan 2k: Mycket troligt. Med dom backarna plus Henke lär vi ju inte släppa in så mycket mål.
« Föregående · 321402
Calle Johansson i Frölunda, det hade vart kanon!!
Se Länk