Den 26 januari 1975 - en dag att minnas
« Föregående · 239374 Till forumet
Sv: Den 26 januari 1975 - en dag att minnas
mike66:
Ahaa..du menar Matchen som slutade 1-12...;0)
läge för en repris va...;0)
Ahaa..du menar Matchen som slutade 1-12...;0)
läge för en repris va...;0)
Sv: Den 26 januari 1975 - en dag att minnas
gud: Ja, det skulle vara härligt att få täppa igen stortrutarna pårom;)
« Föregående · 239374
Redan på den här tiden så chartrades flygplan!