Det går gött nu!
« Föregående · 1283135 Till forumet
Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Spännande med Jocke i kassen. Återstår väl att se om debuten där blir aningens bättre än en annan ex-Sundsvall Hockeymålvakt vid namn Niklas Dyrén? Där gick om jag inte minns fel de tre första skotten in i mål innan det blev att nöta bänk igen :)
Men nog borde ni slå ett SSK som i det närmaste totalt saknar ett eget offensivt spel? Ja, håller ni nollan så har ni ju inte förlorat iaf!
Men nog borde ni slå ett SSK som i det närmaste totalt saknar ett eget offensivt spel? Ja, håller ni nollan så har ni ju inte förlorat iaf!
Sv: Det går gött nu!
Blir en intressant match ikväll - svår som satan men ändå.
Lundström i mål.
4 bästa backarna borta
Collberg i truppen - hoppas han får speltid
Jannick - den unge dansken en av backarna,
Lär bli torsk men det ska bli spännande att se hur laget går ikväll - ett hopplock av J20 och A-laget.
Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Överskattad bil, sålde bort den när det visade sig att terrängegenskaperna var klart sämre än vad man kan förväntas sig av en bil i den prisklassen. Sen fick jag aldrig till fästena för takboxen heller.
Sv: Det går gött nu!
Paddan: Jadu. Den tiden är förbi.
Nu har jag i varje fall beställt min nya bil.
http://www.autoropa.se/webgate/_cars/_car_detail.aspx?Single=0&MenuID=4802&GroupID=5593&ItemID=5387&disable=yes
Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Wow, hela hundra kronor i vinst. Nu har farbror råd att köpa några burkar av det dyrare hundmatsmärket till en ren festmiddag.
Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Hehe nä jag tänkte bara på att dom enda man brukar se som vinner större summor på triss är just 70+ och dom brukar inte direkt se ut att behöva pengarna.
Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Grattis till vinsten! Vad är knepet? Är du 70+ och redan stormrik? :)
Sv: Det går gött nu!
Dragan 2k: Äntligen vann man ett belopp på Triss som inte enbart gick tillbaks till Svenska Spel i form av nya trisslotter.
Dragan är glad.
Dragan är glad.
Sv: Det går gött nu!
Klinth: Fick höra ett rykte om Mikkos skada.
Tydligen skulle Iikka Pikkarainen ha kommit in incognito, tagit på sig Frölundauniform, sminkat sig och tacklat sönder Mikko.
Tydligen skulle Iikka Pikkarainen ha kommit in incognito, tagit på sig Frölundauniform, sminkat sig och tacklat sönder Mikko.
Det går gött nu!
Bäckman skadad
Tömmernes skadad
Mäntymaa skadad
Mäenpää skadad
4 backar borta. Tur vi har J-18 & J-20 juniorer samt Borås att hämta spelare ifrån...
Dessutom: Pebben avstängd som grädde på moset.
« Föregående · 1283135
HV blå borta kan nog bli en värre nöt att knäcka... :)